شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس ورزشی | کد خبر: ۲۸۲۱۹۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ساعت ۱۰:۵۲
نائب رئیس هیئت قایقرانی خراسان شمالی:

شیرین دره میزبان المیپاد استعدادهای برتر روئیگ کشور شد/ حضور ۱۱ استان در این مسابقات

نائب رئیس هیئت قایقرانی خراسان شمالی گفت: مسابقات المپیاد ورزشی استعدادهای برتر کشور در رشته روئینگ به میزبانی خراسان شمالی در محل سد شیرین دره مانه و سملقان آغاز به کار کرد.
شیرین دره میزبان المیپاد استعدادهای برتر روئیگ کشور شد/ حضور 11 استان در این مسابقات,

شیما پاکمنش، نائب رئیس هیئت قایقرانی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک اظهار کرد: این دوره از مسابقات به مدت دو روز در رده سنی نوجوانان در دو گروه دختران و پسران از امروز با هم به رقابت می پردازند که امروز یکشنبه برنامه رقابتی ویژه دختران و برای پسران روز یازدهم تدارک دیده شده است.

 

پاکمنش اضافه کرد: 85 نفر از ورزشکاران در این رشته ورزشی از یازده استان بوشهر، گیلان، هرمزگان، زنجان، مازندران، اردبیل، تهران، خراسان شمالی، آذربایجان غربی، همدان، کردستان حضور پیدا کرده اند که در بخش بانوان شامل 32 ورزشکار و 18 مربی و سرپرست تیم و در بخش مردان شامل 11 مربی و سرپرست  و 23 ورزشکار است.

 

نائب رئیس هیئت قایقرانی استان با اشاره به اینکه از خراسان شمالی دو تیم حضور دارند، گفت: تیم دختران شامل فاطمه سروری، غزل ارکی، نرگس امیدی، آریانا روغنی با مربی گری اینجانب و سرپرستی نادیا آبخو و تیم پسران با حضور چهار نفر به همراه هادی افلاکیان در جایگاه مربی در این المپیاد ورزشی شرکت دارند.

 

انتهای پیام./ رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک