سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۲۱۹۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ساعت ۸:۷
رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان اسفراین خبر داد:

توزیع یک هزار تن کالا تنظیم بازار در اسفراین

رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان اسفراین گفت: از ابتدای طرح تنظیم بازار ، یک هزار و 50 تن کالا در سطح شهرستان اسفراین توزیع شده است.
توزیع یک هزار تن کالا تنظیم بازار در اسفراین ,

حبیب الله صالح آبادی رئیس اداره صنعت ،معدن و تجارت شهرستان در گفتگو با خبرنگار عصراترک اظهار کرد: با توجه به افزایش قیمت در برخی از کالاهای اساسی از جمله گوشت، قند، شکر و برنج و طبق رسالت اداره صمت نسبت به تامین و توزیع کالای اساسی جهت تنظیم بازار این موضوع توسط اصناف شهرستان با نظارت این اداره صورت گرفت. 


وی ادامه داد: هدف از این کار برقراری انضباط در بازار ، تامین کالای اساسی  و سهولت در خرید ویژه کسانی که قدرت خرید کمتری دارند با قیمت مصوب بوده است. 


صالح آبادی خاطر نشان کرد: تعداد مباشرین توزیع اقلام در سطح شهرستان به طور متوسط 20 واحد صنفی در هر نوبت بوده است که از طریق فضای مجازی نیز اطلاع رسانی شده است. 


رئیس اداره صمت شهرستان با اشاره به توزیع قند، برنج، گوشت منجمد گوساله و گوسفندی، مرغ ،گوشت گوسفندی پیش سرد و قند و شکر افزود: از ابتدای شروع طرح تنظیم بازار ۱۰۵۰ تن انواع کالا در سطح شهرستان توزیع شده است.


وی گفت: در حین توزیع کالا تنظیم بازار تخلفاتی از سوی برخی از اصناف صورت گرفته است که با نظارت و بازرسی واحراز آن متخلفان با تشکیل پرونده به مراجع ذیصلاح معرفی شده اند. 


رئیس اداره صمت اسفراین در پایان تصریح کرد: از کلیه شهروندان محترم اسفراینی تقاضا دارم در صورت مشاهده هرگونه تخلف در سطح شهرستان نسبت به گزارش به سامانه 124 اقدام نمایید تا در اسرع وقت نسبت به بررسی رسیدگی به موضوعاتی درهر صنفی اقدام عاجل صورت پذیرد.

 

انتهای پیام/ علی اسماعیل زاده

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک