جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۲۱۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ساعت ۱۵:۲۲

هفته دولت فرصتی برای کم کردن فاصله بین مردم و مسئولان است

امام جمعه موقت گرمه گفت: هفته دولت فرصتی برای ارائه گزارش کار توسط مسئولان در راستای کم کردن فاصله بین مردم و مسئولان است.
هفته دولت فرصتی برای کم کردن فاصله بین مردم و مسئولان است,

حجت الاسلام محمودیان، امام جمعه موقت گرمه در گفتگو با خبرنگار عصر اترک، ضمن تبریک هفته دولت اظهار کرد: ما در نظام الهی زندگی می کنیم و این هفته،هفته خاصی است بدین جهت که دولتمردان ما باید به شهیدان رجایی و باهنر تأسی جویند و این شهیدان را به عنوان سمبل و الگو قرار دهند.

وی افزود: از ویژگی های بارز شهیدان رجایی و باهنر این بود که علاوه بر اینکه انسان معنوی بودند اهل عمل هم بودند و زندگی ساده زیستی و قناعت را هم پیشه راه خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه هفته دولت، هفته مهمی است، گفت: این هفته فرصتی است تا دولتمردان با ارائه گزارش کار به مردم، بسیاری از موضوعات را شفاف سازی کنند تا فاصله که مردم و دولت دارند، کم شود.

وی با اشاره به شعار امسال که رونق تولید است، خاطرنشان کرد:  دولت اسلامی بحث  تولید و اشتغال جوانان را جدی بگیرد تا مردم از نزدیک حاکمیت الهی را بچشند.

انتهای پیام/ قاسمی مفرد

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک