پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۲۱۷۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ساعت ۱۴:۳۵

جوانان و گروه های جهادی، بهترین افراد برای ترویج فرهنگ رسیدگی به نیازمندان هستند

امام جمعه آشخانه گفت: ملت جمهوری اسلامی می توانند با تاسی از مکتب اهل بیت که رسیدگی به نیازمندان بوده است، فرهنگ کمک به نیازمندان را به عنوان یک الگو به جهانیان معرفی کنند.
جوانان و گروه های جهادی، بهترین افراد برای ترویج فرهنگ رسیدگی به نیازمندان هستند,

حجت الاسلام احمدزاده امام جمعه آشخانه در گفتگو با عصر اترک با اشاره به ماجرای بخشیدن افطاری در سه روز متوالی به مسکین، اسیر و فقیر توسط حضرت زهرا(س) و امام علی (ع)، گفت: مردم جامعه ما با الگو گرفتن از سبک زندگی این دو بزرگوار باید امروز به فقرا، نیازمندان و خانواده های زندانیان کمک کنند تا گرهی از زندگی افراد نیازمند جامعه باز شود.
وی با اشاره به معرفی فرهنگ مقاومت به جهانیان به عنوان یک الگوی موفق توسط جمهوری اسلامی، تاکید کرد: ملت جمهوری اسلامی می توانند با تاسی از مکتب اهل بیت که رسیدگی به نیازمندان بوده است، فرهنگ کمک به نیازمندان را به عنوان یک الگو به جهانیان معرفی کنند.
امام جمعه آشخانه با بیان اینکه متاسفانه در جامعه امروز برخی افراد ثروتمند وجود دارند که در حال ترویج فرهنگ غلط شکم بارگی و شهوت پرستی هستند، اظهار کرد: این فرهنگ غلط در مقابل فرهنگ اصیل دینی در رابطه با کمک به نیازمندان قرار گرفته است.
احمدزاده در پایان با تاکید براینکه فرهنگ کمک به محرومان جامعه باید به شکل گفتمان تبدیل شود، گفت: گروه های جهادی و در راس آنها جوانان، بهترین افرادی هستند که می توانند مروج فرهنگ رسیدگی به محرومان جامعه باشند.

انتهای پیام / م ق

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک