چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۲۱۶۴۶
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ساعت ۲۲:۲۲
رئیس سازمان صداوسیما :

دشمن در نابودی مرجعیت رسانه ملی شکست خورد/ تخریب خانواده های ایرانی هدف اول نظام سلطه است

رئیس سازمان صدا و سیما با بیان اینکه هدف دشمن از بین بردن مرجعیت رسانه ملی است، گفت: استقبال 80 درصدی مردم از رسانه ملی نشان دهنده شکست دشمنان در این عرصه است.
دشمن در نابودی مرجعیت رسانه ملی شکست خورد/ تخریب خانواده های ایرانی هدف اول نظام سلطه است,

به گزارش خبرنگار عصر اترک، عبدالعلی علی عسکری، رئیس سازمان صداوسیما امشب در مراسم اختتامیه بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استانها در بجنورد مرکز خراسان شمالی با اشاره به اینکه این جشنواره ها صرفا یک جشنواره محسوب نمی شود، اظهار کرد: صداوسیما و مراکز استانها مرکز کار و تلاش و مستمر در طول سال هستند و این جشنواره در واقع رصد و ارزیابی سالیانه این کارگاه بزرگ، پرثمره و ارزشمند است.

وی ادامه داد: چهل سالگی انقلاب را در شرایطی جشن گرفتیم که دشمنان نقشه های زیادی را کشیده بودند و با به راه انداختن عملیات روانی در جامعه، سعی در برهم زدن جشن پیروزی انقلاب داشتند، در حالی که با همت ملت ایران و تاسی از مقام معظم رهبری ، 22 بهمنی از پرآوازه ترین راهپیمایی های ایران را رقم زدند و ملت قدرتمندانه ایستادند.

عسکری با بیان اینکه واسطه قرار دادن نخست وزیر ژاپن آخرین ترفند آمریکایی ها برای ایران بود، گفت:  مقام معظم رهبری با بیانات مقتدرانه خویش که من ترامپ را لایق مبادله پیام نمی دانم، اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان نشان داد.

رئیس سازمان صداوسیما اضافه کرد: همچنین هدف قراردادن پایگاه داعش در سوریه و پهباد آمریکایی در خاک ایران توسط موشک های نقطه زن ایران رونمایی از گوشه ای از قدرت جمهوری اسلامی ایران بود و پیامی بود که بیان کند اگر شما حرکتی برعلیه کشور داشته باشید با جدیت با شما برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ایران هرگز فریب آمریکاییان و اروپاییان را نخواهد خورد، افزود: امروز تحریم در کشور به یک فرصت تبدیل شده و باعث بالا رفتن تولیدات ملی شده است، باید مقاومت کرده و اراده قوی داشته باشیم تا بتوانیم اقتدار و عظمت و امنیت مان را حفظ کنیم چراکه ملت ایران در پناه مقاومت می تواند به آرمان های بلند برسد و دست ابرقدرتها را کوتاه کند.

عسکری ادامه داد: نقش رسانه ملی در این مقاومت قابل توجه است، جنس تهدیدات دشمن از نوع افکار عمومی و رسانه ای است که از طریق فضای مجازی و ماهواره تلاش بر تخریب افکار عمومی را داشتند تا مردم را دچار یاس و ایجاد آشوب کنند.

وی یادآور شد: سازمان صداوسیما با پیروی از مقام معظم رهبری مطالعات عمیقی انجام داده تا در برابر این هجمه ها و تهدیدات رسانه بایستیم و افکار عمومی خود را در این جنگ ‌نابرابر حفظ کردیم.

عسکری با اشاره به اینکه روحیه مقاومت از طریق رسانه ها به مردم منتقل می شود، گفت: هدف دشمن از بین بردن مرجعیت رسانه ملی و به بی اعتمادی کشاندن بود، در حالیکه رسانه همچنان حدود ۸۰ درصد دیده می شود و آنها در این مقوله شکست خورده اند.

وی خاطر نشان کرد: نقش رسانه ملی در حفظ اندیشه مقاومت بی بدیل است، رسانه ملی برای حفظ اعتماد برای خود باید زبان مردم و ترجمان درخواست ها و مشکلات مردم باشد، همچنین دولتمردان باید خدمات خود را از طریق رسانه برای مردم شرح دهند تا مردم اعتماد کنند.

رئیس سازمان صداوسیما بیانیه گام دوم انقلاب را یک منشور راهبردی برای ایران و حال حاضر خواند و ادامه داد: سازمان صداوسیما موظف به شرح این بیانیه در قالب برنامه ها است.

وی با بیان اینکه شعارسال رونق تولید عنوان شده، افزود: در رسانه ملی ستادی ایجاد کرده ایم، در استان ها ستاد رونق تولید جدی گرفته شود، تولید و اشتغال طراحی کنند و در کنار استاندارها این برنامه را پیش ببرند،  که این برعهده مدیران صداوسیما مراکز استان ها است.

علی عسکری گفت: دشمن برای تخریب جامعه ما تخریب جوانان را هدف قرار داده که بحث حجاب و عفاف شاهدی براین مدعا است بنابراین باید با برنامه ریزی و فرهنگ سازی از ایجاد مشکلات برای خانواده ها پیشگیری کنیم زیرا تخریب خانواده هدف اول نظام سلطه در کشور است.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری انتخابات را پیش رو داریم، گفت: کشور براساس و برپایه رای مردم است، همه استان ها برای مشارکت بیشتر مردم تلاش کنند تا مردم بتوانند انتخابی آگاهانه داشته باشند و در این موضوع حفظ بی طرفی پراهمیت است.

رئیس سازمان صداوسیما خاطر نشان کرد: موضوع جوانگرایی دردو بخش مورد توجه است یک اینکه در آنتن رسانه برای جوانان فکر، برنامه ریری و برنامه سازی داشته باشیم و با جوانگرایی در خود سازمان برای تربیت و آموزششان تلاش کنیم و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری گام برداریم.

 

انتهای پیام./ رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک