شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۲۱۵۸۰
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ساعت ۱۱:۱۱
فرمانده انتظامی خراسان شمالی اعلام کرد:

۹۴ قربانی تصادفات جاده ای در استان طی ۱۴۵ روز/ثبت قصور دستگاه ها و پیمانکاران در وقوع ۲۰ فقره از تصادفات استان

فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: بر اثر بروز تصادفات درون و برون شهری که از ابتدای فروردین ماه امسال تا 21 مرداد ماه جاری در سطح استان رخ داده اند 94 نفر فوت شدند.
94 قربانی تصادفات جاده ای در استان طی 145 روز/ثبت قصور دستگاه ها و پیمانکاران در وقوع 20 فقره از تصادفات استان,

به گزارش خبرنگار عصر اترک، سردار علیرضا مظاهری، فرمانده انتظامی خراسان شمالی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای امسال تا 21 مرداد ماه جاری در سطح محورهای درون شهری استان 13 فقره تصادف منجر به فوت و 114 تصادف منجر به جرح رخ دادند که در همین زمینه هزار و 278 نفر مجروح و 18 نفر نیز فوت شدند.

سردار مظاهری افزود: این در حالی است که در سال گذشته ( از ابتدای فروردین ماه تا 21 مرداد ماه ) در سطح جاده های درون شهری استان 12 فقره تصادف منجر به فوت، 910 فقره تصادف منجر به جرح رخ دادند که موجب مجروحیت هزار و 112 نفر و فوت 15 نفر شدند.

وی در ادامه درباره تصادفات برون شهری در سطح محورهای جاده ای استان نیز بیان کرد: از ابتدای امسال تا 21 مرداد ماه جاری در سطح جاده های استان 58 فقره تصادف منجر به فوت و 857 تصادف منجر به جرح رخ دادند که در همین زمینه هزار و 279 نفر مجروح و 76 نفر نیز فوت شدند.

وی گفت: در مدت مشابه آن در سال گذشته در سطح جاده های برون شهری استان نیز 61 فقره تصادف منجر به فوت، 689 فقره تصادف منجر به جرح  اتفاق افتادند که بر اثر آن هزار و 111 نفر مجروح و 90 نفر نیز فوت شدند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی تصریح کرد: در سال جاری کارشناسان پلیس راهور خراسان شمالی در اتفاق 20 فقره تصادف، قصور شهرداری ها، راه و ترابری و پیمانکاران استان را در بروز تصادفات ثبت کردند.

با این وجود، وی مهمترین عامل اصلی در بروز تصادفات درون و برون شهری ها را عامل انسانی اعلام کرد.

وی همنچنین یادآور شد: در سال جاری 131 فقره گواهینامه رانندگی در استان را نیز ضبط کردیم.

سردار مظاهری در خاتمه عنوان کرد: در سال جاری اجرای برنامه های آموزشی و فرهنگی در سطح استان را با همکاری مرکز صدا و سیما و دیگر رسانه های استان را تا 36 درصد افزایش داده ایم.

انتهای پیام/قهرمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک