جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۲۱۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ساعت ۱۵:۱۹

کانون بسیج رسانه در اسفراین صاحب دفتر شد/هیئت اندیشه ورز بسیج رسانه آغاز بکار کرد 

طی مراسمی در مجتمع فرهنگی کانون جوانان بسیج اسفراین و با حضور فرماندار و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اسفراین، اصحاب رسانه و خبرنگاران و نماینده سازمان بسیج رسانه خراسان شمالی به طور همزمان دفتر کانون بسیج رسانه اسفراین راه اندازی شد .
کانون بسیج رسانه در اسفراین صاحب دفتر شد/هیئت اندیشه ورز بسیج رسانه آغاز بکار کرد ,

به گزارش عصر اترک، در این آئین با اعطای احکامی جداگانه، "حسن نیکزاد فشانجردی" از چهره های پیشکسوت رسانه ای  رئیس هیئت اندیشه ورز بسیج رسانه اسفراین شد و "سید مصطفی نجفیان" از فعالان رسانه ای جوان اسفراین، مدیریت کانون بسیج رسانه در اسفراین و مسئولیت کارگروه رسانه و فضای مجازی مرکز هم فکری و هم اندیشی بسیج این شهرستان را عهده دار شد.

"طاهر رستمی" فرماندار اسفراین برآیند راه اندازی و تشکیل دفتر کانون بسیج رسانه در این شهرستان را هم گرایی رسانه ای دانست و بر پیگیری و تحقق اهداف این مهم از مسیر ایجاد موج رسانه ای به عنوان رسالت رسانه ها تاکید کرد.

سرهنگ پاسدار "مهدی الهی راد"  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اسفراین هم از تکمیل حلقه رده های اقشار گوناگون بسیج در این شهرستان با راه اندازی دفتر کانون بسیج رسانه اسفراین خبر داد.

"رضا خبازان" نماینده سازمان بسیج رسانه خراسان شمالی هم در این مراسم از هم گرایی رسانه های گوناگون در اسفراین قدردانی کرد و تشکیل دومین دفتر کانون بسیج رسانه در استان را به فال نیک گرفت.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک