چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۲۱۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ساعت ۱۵:۳۴

نباید فرزندان مسئولین در خارج از کشور به تحصیل بپردازند

امام جمعه موقت جاجرم با اشاره به مشکلات موجود در جامعه گفت: نباید در کشور رانت باشد و نباید فرزاندان مسئولین در خارج از کشور به تحصیل بپردازند.
نباید فرزندان مسئولین در خارج از کشور به تحصیل بپردازند,

به گزارش عصر اترک، حجت الاسلام مقصودی،امام جمعه موقت جاجرم در خطبه های این هفته نماز جمعه در جاجرم ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت امام محمد باقر اظهارکرد: ائمه دین ما تا زمان امام محمد باقر (ع) فرصت بیان مسائل علمی را نداشتند و در اختناق و فشار بودند در زمان امام محمد باقر(ع) فرصتی فراهم شد تا بتواند شاگردانی بپروراند.

وی با اشاره به روز عرفه ابراز داشت: دعا فرصت بسیار مغتنمی است برای نزدیکی به خدا که در روز عرفه این فرصت فراهم است امیدواریم ازین فرصت نهایت استفاده را ببریم.

حجت الاسلام مقصودی با اشاره به روز عید قربان و سربلند بیرون آمدن حضرت ابراهیم از امتحان الهی گفت: مقصود از قربانی کردن، قربانی کردن نفس است.

وی با اشاره به اتفاقات تاریخی در این هفته از ماه ذالحجه ابراز داشت: تکلیف گرایی و عمل به تکلیف در برابر ائمه مهمترین ویژگی یک شیعه است زمانی که مسلمانان برای بستن احرام آماده می شدند امام حسین (ع) برای شهادت آماده می شدند.

خطیب موقت نماز جمعه جاجرم با اشاره به مشکلات موجود در جامعه افزود: نباید در کشور رانت باشد و نباید فرزاندان مسئولین در خارج از کشور به تحصیل بپردازند.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک