شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۲۱۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ساعت ۱۵:۲۴
امام جمعه آشخانه مطرح کرد:

جدیدترین افتخارات خبرنگاران برملا کردن فساد اقتصادی است / برجام فقط باعث هدر رفتن امکانات و توانایی کشور شده است

امام جمعه آشخانه با اشاره به اینکه تحریم آقای ظریف بار دیگر ثابت کرد نباید به وعده های برجامی و مذاکره با غربی ها خوشبین بود، خاطرنشان کرد: تجربه چند سال گذشته نشان داده است که برجام یک توافق بسیار بد بود و صرفا باعث هدر رفتن امکانات و توانایی های ایران برای پیشرفت شده است.

به گزارش عصراترک، حجت الاسلام احمدزاده امام جمعه آشخانه در خطبه های نماز جمعه ضمن تسلیت سالروز شهادت امام محمـدباقر (ع)، گفت: از جمله رهنمودهای سیاسی امام باقر(ع) به شیعیان جبهه گیری برضد حاکمان ستمگر و ساکت نبودن در برابر ظلم ها و تجاوزهای آنان بوده است.

وی با اشاره به گرامیداشت روز خبرنگار، اظهار کرد: از صدسال گذشته تاکنون، اخبار ایران مملو از سرگذشت مردان و زنان آزادی خواه بوده که جان و مال خود را برای آزادی و سربلندی این سرزمین فدا کرده اند.

خطیب نماز جمعه آشخانه با اشاره به اینکه خبرنگاران در سعادت و شقاومت جامعه تاثیرگذارند، خاطرنشان کرد: مهمترین برگ افتخارآمیز خبرنگاران در سال های اخیر، این بوده که مفاسد اقتصادی را به سطح جامعه کشاندند و مردم عزیز ما را از وضع اصف بار مفاسد اقتصادی در میان برخی مسئولین یا در بین بعضی از اشخاص برملا کردند.

وی با بیان اینکه با برملا شدن این مفاسد، دادگاه های مفاسد اقتصادی نیز تشکیل شده است، تصریح کرد: این گونه موارد به سلامت اقتصاد جامعه کمک می کند و می تواند اشکالاتی که سال های متمادی در این نظام ما بوده و حتی برخی تصور می کردند که قابل حل نیست از این طریق قابل حل باشد.

احمدزاده آئین قربانی یکی از قدیمی ترین عبادت های بشر عنوان کرد و گفت: پیشینه قربانی از حج و روزه بیشتر است و اولین دعوایی هم که بر روی زمین پیش آمده بر سر قربانی بوده است.

وی با بیان اینکه قربانی، تقدیم کردن بهترین دارایی به پروردگار است، ادامه داد: قربانی کردن سبب بخشیده شدن گناهان، توسعه زندگی برای نیازمندان،دفع بلا و مبارزه با هوای نفس می شود.

احمدزاده با اشاره به تحریم وزیر امور خارجه کشورمان توسط وزارت خزانه داری آمریکا، گفت: قرارگیری نام افراد در این فهرست، دارایی های احتمالی آنها را در آمریکا مسدود کرده و اتباع آمریکا را از داد و ستد مالی با آنها منع می کند.

امام جمعه آشخانه افزود: تحریم آقای ظریف در درجه نخست نمایانگر استیصال و درماندگی واشنگتن در برابر قدرت دیپلماسی ایران است و جهان بار دیگر به قدرت دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران واقف شد.

وی با اشاره به اینکه تحریم آقای ظریف بار دیگر ثابت کرد نباید به وعده های برجامی و مذاکره با غربی ها خوشبین بود، خاطرنشان کرد: دکتر ظریف در شش سال گذشته بارها از برجام حمایت کرده و آن را یک سند موفق خوانده حتی پیش از امضای برجام تاکید کرده بود که هر نوع توافقی از عدم توافق بهتر است اما تجربه چند سال گذشته نشان داده است که برجام یک توافق بسیار بد بود و صرفا باعث هدر رفتن امکانات و توانایی های ایران برای پیشرفت شده است.

احمدزاده با بیان اینکه آمریکا با تحریم نماینده دیپلماسی ایران نشان داده فاقد قدرت مطلق است و طرح موضوع مذاکره صرفا یک بازی مسخره سیاسی است، تصریح کرد: راهبرد نه جنگ و نه مذاکره و گفتمان مقاومت و بازدارندگی تنها مسیر دستیابی به قله پیروزی و موفقیت است.

وی با اشاره به اینکه تولید بنزین جدیدترین دستاورد سپاه در شرایط تحریم محسوب می شود، اظهار کرد: بنزین تولیدی ایران متعلق به پالایشگاه ستاره خلیج فارس بوده و مسئله مهم در مورد این پالایشگاه این است که این پالایشگاه بدون اتکا به کمک های خارجی و توسط جوانان ایرانی ساخته شده است.

خطیب نماز جمعه آشخانه با بیان اینکه متخصصان قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا با اجرای این پروژه نشان دادند که می توانند کارهای بزرگی را بدون اتکا به شرکت های خارجی انجام داد، تاکید کرد: در چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی و در اوج تحریم های کشور، سپاه پاسداران یک شاهکار مهندسی و فنی را  به دست مهندسان ایرانی بدون دخالت خارجی ها به جهان معرفی کرد.

احمدزاده در پایان با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با جوانان نخبه، گفت: مشکلات نباید جوان را متوقف کند زیرا نا امیدی سم است و اگر نسل های قبل ناامید و متوقف می شدند ما باید همچنان در آن دوران فساد و طاغوت می ماندیم ولی اکنون به برکت همان جوانان نسل قبل در کشور شرایطی فراهم شده است که استعدادهای جوان نخبه بروز و ظهور پیدا می کند و می تواند با صراحت بایستد و حرف خود را بزند.

انتهای پیام / م ق

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


نظرات شما
محمدرضا کیانفر | 1398/05/18
0
1
محمد جواد ظریف وزیر خارجه گفت: هر چه کم‌کاری کرده‌ام در مقابل ملت عذرخواه هستم. آقای ظریف، تکرار نکردن اشتباه خردمندانه‌ترین عذرخواهی است، مهمترین کم‌کاری که از شما دیده شده آن بود که جمهوری اسلامی شما را برای امضای برجام فرستاده بود و داشتید برای ایجاد صلح با جهان مذاکره می‌کردید که جمهوری اسلامی موشک با شعار مرگ بر اسرائیل پرتانید و شما مانند مرحوم بازرگان بی‌درنگ استعفا ندادید. سرور گرامی، تنها راه نجات کشور اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم: 1- مذاکره با آقای ترامپ برای دفع تهدیدات خارجی، 2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی، با تشکر از توجه شما،
نام :
ایمیل
نظر
با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک