جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۲۱۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ساعت ۱۵:۹

عید سعید قربان، عید بندگی و ایثار و از خودگذشتگی است

امام جمعه شیروان گفت: عید سعید قربان، عید بندگی و ایثار و از خودگذشتی در راه هدف الهی است
عید سعید قربان، عید بندگی و ایثار و از خودگذشتگی است,

 

به گزارش خبرنگار عصر اترک، حجت الاسلام حسین کوثری، امام جمعه شیروان در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه شیروان با تسلیت شهادت حضرت امام باقر (ع) گفت: از نگاه امام باقر (ع) کمال و  سعادت در دین فهمی و مقاومت بر مشکلات و تدبر در معیشت و زندگی است و این فرهنگ برای برون رفت از نابسامانیها نیاز جامعه امروز است و حرکت در غیر این مسیر به ناکجا آباد منتهی خواهد شد.

وی با اشاره به روز هشتم ذی الحجه یادآور حرکت تاریخی و سرنوشت ساز امام حسین (ع) از مکه به سوی عراق گفت: این حرکت یک درس جامع بشری برای نجات انسانیت بود و در عاشورا فرهنگ ظلم ستیزی و مقاومت رقم خورد.

امام جمعه شیروان با تبریک عید سعید قربان از آن به عید بندگی، ایثار و از خودگذشتگی در راه هدف الهی و مقابله با شیطان نام برد و اضافه کرد: امروز در مسیر حیات طیبه باید شیطان و هوای نفسانی را رجم و در برابر شیاطین زمان باید استقامت و از خودگذشتگی کرد.

حجت الاسلام کوثری با تبریک سالگرد پیروزی مقاومت ۳۳ روزه حزب الله لبنان افزود: مقاومت ۳۳ روزه و مقابله جبهه مقاومت در برابر بیت عنکبوتی و گنبد آهنین صهیونیست ها ثابت کرد که با مقاومت تمام دیوارها و سدهای ایجاد شده توسط صهیونیست ها فرو خواهد ریخت و این درس بزرگ نسخه شفابخش برای همه ملت های مظلوم است که باید در مقابل ظلم ایستاد.

امام جمعه شیروان با گرامیداشت روز جهانی جوانان - از جوانان کشورمان به عنوان امید آینده و گره گشای کشورمان ژاد کرد.وی همچنین روز خبرنگار را گرامی و از خبرنگاران تشکر کرد.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک