جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۲۱۳۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ساعت ۸:۵۱
مدیر حوزه علمیه ولیعصر اسفراین:

 برخی کار فرهنگی را با کار هنری اشتباه گرفته اند

مدیر حوزه علمیه اسفراین با بیان اینکه بسیاری از ارگان ها بودجه فرهنگی دارند اما متاسفانه کار فرهنگی را با کار هنری اشتباه می گیرند، گفت: زمانی که کار هنری در سطح شهرستان برگزار شود همه ارگان ها برای انجام آن بسیج می شوند اما برنامه هایی که خروجی آن آرامش، امید آفرینی، آموزش و دین است از سوی برخی سازمان ها کم کاری می شود‌.
 برخی کار فرهنگی را با کار هنری اشتباه گرفته اند,

 حجت الاسلام ابراهیمی مدیر حوزه علمیه ولیعصر اسفراین در گفتگو با خبرنگار عصر اترک، اظهار کرد: طبق تبیین و فرمایشات معصومین ، یکی از وظایف مهم انبیا خدمات اجتماعی و رسیدگی به ابعاد زندگی اجتماعی مردم است.

وی گفت: یکی از سه رسالتی که مقام معظم رهبری برای حوزه های علمیه تبیین کرده اند، بحث خدمات اجتماعی است‌.

حجت الاسلام ابراهیمی عنوان کرد: با توجه به تاکیدات رهبری، حوزه علمیه اسفراین چند سالی است که نسبت به وظیفه خدمات اجتماعی گام هایی برداشته است که می توان به اردو های جهادی و حضور در مناطق سیل زده و کمک به نیازمندان و توزیع بسته های غذایی بین آن ها اشاره کرد.

مدیر حوزه علمیه ولیعصر اسفراین خاطر نشان کرد: طبق جلساتی که با کمیته امداد (ره) داشته ایم بنا شده است که دو منزل تخریب شده از سیل امسال توسط نیرو های جهادی این حوزه ساخته شود.

وی در ادامه با اشاره به  دیگر خدمات اجتماعی حوزه های علمیه تصریح کرد: یکی از برنامه های مهم و ویژه حوزه علمیه در این باب بحث پرداختن به تفریحات مردم و اجرای برنامه ها و جنگ های شادی است.

وی افزود: در دو سال گذشته بیش از ۵۰ برنامه ، جشن و جنگ های شادی در پارک دانشجو برگزار کرده ایم که با استقبال بسیار عالی شهروندان روبرو شده است.

حجت الاسلام ابراهیمی در ادامه با انتقاد از ارگان هایی که وظیفه برگزاری این جشن ها دارند و هیچ کمکی نمی کنند گفت: در برگزاری این جشن ها فقط سپاه و شهرداری کمک هایی داشته اند و تمامی عوامل برگزار کنندگان این جشن ها به صورت جهادی کار می کنند و محتوای این جشن ها بسته به ذائقه های مخاطبین است.

مدیر حوزه علمیه ولیعصر اسفراین خاطر نشان کرد: خیلی از ارگان ها بودجه فرهنگی دارند اما متاسفانه کار فرهنگی را با کار هنری اشتباه می گیرند و اگر کار هنری در سطح شهرستان برگزار شود همه ارگان ها برای انجام آن بسیج می شوند اما برنامه هایی که خروجی آن آرامش، امید آفرینی و آموزش و دین است بعضا از سوی برخی سازمان ها کم کاری می شود‌.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک