جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۲۱۳۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۵/۱۰ - ساعت ۹:۴۴
رییس اداره صنعت و معدن شیروان:

خریدار، اولین متضرر در خرید کالای قاچاق است

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان شیروان گفت: اولین فردی که از خرید محصولات قاچاق متضرر می شود، شخص خریدار است.
خریدار، اولین متضرر در خرید کالای قاچاق است,

رضا مجیدی، رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان شیروان در گفتگو با خبرنگار عصر اترک با اشاره به خرید و فروش کالای قاچاق در فضای مجازی اظهارکرد: کالایی که از مبادی غیر رسمی وارد کشور شود قاچاق نامیده می شود و اولین شخصی که از خرید آن متضرر می شود خود خریدار است.

مجیدی با بیان اینکه خرید و فروش کالای قاچاق ارتباط مستقیم با تولید داخلی ، اشتغال و معیشت خانوارها دارد، افزود: اگر مردم در جریان این موضوع قرار بگیرند که خرید کالای قاچاق باعث تعطیل شدن صنایع می شود، به هیچ وجه این کالاها را خریداری نخواهند کرد.

وی گفت: اجناس قاچاق دارای کیفیت و قیمت پایینی هستند در مقابل اجناس تولیدات داخلی به مراتب با کیفیت تر از محصولات قاچاق هستند.

 وی ادامه داد: اخیرا با نظارت ها و پیگیری های انجام شده عرضه جنس قاچاق بصورت فیزیکی بسیار کم شده از اینرو در فضای مجازی با روش های گوناگون تبلیغ و عرضه می کنند.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان شیروان با تاکید جدی بر عدم خرید محصولات آرایشی بهداشتی که هم بر تولید ملی آسیب می زنند و ضرر مالی و جانی برای خریدار دارد، خاطرنشان کرد: نرم افزارها و شرکت هایی که در فضای مجازی فعالیت می کنند که علاوه بر لطمه اقتصادی لطمه فرهنگی نیز برای جامعه دارد.

انتهای پیام/ حق بین

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک