شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۲۱۲۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ساعت ۹:۳۳
بخشدار جرگلان:

یک نوجوان در رودخانه چندیر جرگلان غرق شد/ گلایه ها از نبود امکانات امدادرسانی

بخشدار جرگلان گفت : یک نوجوان ۱۷ ساله در رودخانه چندیر جرگلان غرق شد.
یک نوجوان در رودخانه چندیر جرگلان غرق شد/ گلایه ها از نبود امکانات امدادرسانی ,

پولاد نجاهی، بخشدار جرگلان در گفتگو با خبرنگار عصراترک در تشریح جزئیات این حادثه اظهارکرد: یک نوجوان ۱۷ ساله از روستای قاولقا جهت دیدار با پدر بزرگش به یکه سعود آمده بود که با دیگر هم سن و سالان خود به رودخانه چندیر می روند تا آب تنی کنند .

وی ادامه داد:  این نوجوان خود را به گودل رودخانه که ۵ متر عمق داشته می اندازد و به علت اینکه شنا نیز یاد نداشته غرق می شود.

نجاهی افزود: سیل سه روز قبل نیز باعث شده است ته رودخانه لجن بگیرد که همه این مسایل باعث غرق شدن این نوجوان و فوت وی شد .

بخشدار جرگلان گفت: ۴۰ دقیقه پس از وقوع این حادثه توسط اهالی با ادارات مربوطه تماس گرفته و در محل حادثه حضور پیدا کردیم .

نجاهی افزود: نیروهای امدادی هلال احمر و آتش نشانی نیز در محل حضور یافتند اما به دلیل نداشتن امکانات کافی و لباس غواصی نتوانستند جسد را پیدا کرده و از آب بیرون بکشند .

وی گفت : جهت تسریع در خارج کردن جسد از گودال رودخانه، بوسیله بیل زنجیری مسیر آب را باز کردیم که این اقدام فایده نداشت و در نهایت همه مردم بسیج شدند و با استفاده از موتور های آبی خود حجم آب را کم کرده و به جسد رسیدند  که در نهایت جسد بعد از گذشت  ۶ونیم ساعت از آب بیرون آورده شد .

بخشدار جرگلان با گلایه و ابراز تاسف خاطرنشان کرد: نبود امکانات مردم جرگلان را به شدت رنج میدهد چراکه پس از وقوع حادثه با ادرات و دستگاه های امدادرسان از جمله  آب منطقه ای، هلال احمر و  آتش نشانی تماس گرفته شد اما به دلیل نبود امکانات نتوانستند کمکی بکنند.

خبرنگار:رحیمی

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک