جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۲۱۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۵/۰۳ - ساعت ۸:۵۱
مدیرکل جذب و حمایت سرمایه گذاری استانداری خراسان شمالی خبر داد:

اعلام آمادگی چند بانک برای سرمایه گذاری در فاز دوم پتروشیمی خراسان

مدیرکل جذب و حمایت سرمایه گذاری استانداری خراسان شمالی از اعلام آمادگی چندبانک برای سرمایه گذاری در فاز دوم پتروشیمی خراسان خبر داد.
اعلام آمادگی چند بانک برای سرمایه گذاری در فاز دوم پتروشیمی خراسان,

سیدعلی میرکریمی، مدیرکل جذب و حمایت سرمایه گذاری استانداری خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصر اترک، اظهار کرد: این پروژه از مصوبات دور اول سفر رییس جمهور به استان بود که متاسفانه به مرحله اجرا نرسید و در دور دوم سفر هیات دولت به استان نیز درباره آن به رسانه ها توضیحی ارائه نشد.

میرکریمی گفت: قبل از انجام دور دوم سفر رییس جمهور به استان، استاندار وقت خراسان شمالی پیگیری های بسیاری را برای تحقق راه اندازی خط دوم این مجتمع را انجام داد و در این باره با وزرای نفت، صنعت-معدن-تجارت و تعاون-کار-رفاه اجتماعی مذاکره کرده بود.

وی اعلام کرد: با پیگیری های انجام شده چند بانک برای سرمایه گذاری بر روی این پروژه ( تولید اوره آمونیاک) در قالب کنسرسیوم اعلام آمادگی کرده اند که در حال حاضر نیز نحوه اجرای این پروژه در حال بررسی است.

مدیرکل جذب و حمایت سرمایه گذاری استانداری خراسان شمالی تصریح کرد: اجرای این پروژه از اولویت های در دستور کار استاندار وقت است که اجرای آن نیز قطعی خواهد بود.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک