جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۲۱۱۱۱
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ساعت ۱۱:۱۹

تجلیل از پیشکسوت موسیقی مقامی فاروج در اختتامیه هشتمین چلگی کارتون و کاریکاتور ایران

حبیب الله حدادیان پیشکسوت موسیقی مقامی فاروج در آیین اختتامیه هشتمین چلگی کارتون و کاریکارتور ایران در فرهنگسرای شهرستان فاروج با اهدا لوح تقدیر و هدیه ای به رسم یاد بود قدردانی شد.
تجلیل از  پیشکسوت موسیقی مقامی فاروج  در اختتامیه هشتمین چلگی کارتون و کاریکاتور ایران,

به گزارش گروه دریافت خبر عصراترک،  مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در این آیین به بیان اقدامات انجام گرفته این مجموعه در راستای تکریم و تمجید از هنرمندان و بویژه هنرمندان فاخر و پیشکسوت پرداخت و در ادامه به چگونگی برگزاری این مراسم در کل کشور و در سطح استان خراسان شمالی اشاره کرد و گفت: وجه تمایز این برنامه در استان خراسان شمالی این است که هنر کاریکاتور برای تکریم و تمجید از پیشکسوتان و مفاخر بزرگ به کار گرفته شده است.

 

حسین فرخنده با اشاره به فعالیت های هنری حبیب الله حدادیان به بیان ویژگی های خاص این هنرمند پیشکسوت پرداخت و افزود: شخصیت معنوی و اخلاقی، حفظ و صیانت از آثار اصیل موسیقیایی و انتقال آن به بهترین نحو به نسل جوان و حضور موفق در محافل ملی سبب شده که به عنوان یکی از چهره های موفق و پیشکسوت معرفی و مورد تکریم و تمجید قرار بگیرد.

 

وی اظهار کرد: هنرمندان عرصه موسیقی مقامی به مثابه الگوهایی هستند برای نسل جوان امروز که بدون هر گونه غرضی به هنر می پردازند و آثار آنان از صمیمت و صفای باطن آن هاست.

 

استاد حبیب ا... حدادیان متولد ١٣٣١ است که بیش از ١٠٠ شاگرد در محضر وی هنرموسیقی مقامی را آموخته اند و بیش از ٧٠ افتخار ملی را در کارنامه هنری خود به ثبت رسانده است.

 

گفتنی است؛ در این مراسم هنرمندان صاحب نامی در عرصه موسیقی مقامی همچون؛ روشن گل افروز، حسین ولی نژاد، مظاهر حدادیان و... به هنرنمایی پرداختند و استاد حبیب ا... حدادیان نیز به اجرای زنده موسیقی پرداخته و در پایان از این هنرمند فاخر و برجسته «استاد حبیب ا... حدادیان» در حوزه موسیقی مقامی تجلیل و تکریم شد.

 

انتهای پیام/ 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک