چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۲۱۰۹۴
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ساعت ۲۱:۴۹
معاون هماهنگ کننده سپاه جواد الائمه خراسان شمالی:

ایران سیاست توقیف در برابر توقیف را پیش گرفته است

معاون هماهنگ کننده سپاه جواد الائمه خراسان شمالی با اشاره به توقیف کشتی انگلیسی توسط سپاه گفت: امروز اگر کشتی ما را توقیف می کنند جمهوری اسلامی با توقیف نفت کش انگلیسی سیاست توقیف در برابر توقیف را در پیش می گیرد و به دشمن این پالس را می دهد که ما ملت ۴۰ سال قبل نیستیم.
ایران سیاست توقیف در برابر توقیف را پیش گرفته است,

به گزارش عصر اترک ، سرهنگ فرجی معاون هماهنگ کننده سپاه جواد الائمه خراسان شمالی در سومین جشنواره مالک اشتر شهرستان اسفراین اظهار کرد : سه مثلث دین، مردم و رهبری باعث پیروزی انقلاب اسلامی شد و وجود همین سه مثلث باعث شد که در زمان جنگ پیروز شویم و اگر امروز جشن ۴۰ سالگی انقلاب را می گیریم بر پایه همین دین، مردم و رهبری است.


وی ادامه داد: دشمن با حمله به ولایت فقیه و  دین اسلام و راه انداختن جنگ اقتصادی و جنگ نرم در پی تضعیف رابطه مردم با رهبری هست و با ایجاد شایعه پراکنی به دنبال اسلام هراسی است که حضور بسیجیان در صحنه با بصیرت و آگاهی تمامی این حربه ها را خنثی کرده است.


سرهنگ فرجی خاطر نشان کرد: آمریکا تمام داشته های خود را برای مبارزه و به چالش کشیدن انقلاب به صحنه آورده ، اما براساس فرموده های اندیشه دفاعی حضرت علی علیه السلام  هر کس با دشمن در خانه بجنگد محکوم به شکست است تمام نقشه های ان ها را خنثی کرده است.


معاون هماهنگ کننده سپاه جواد الائمه خراسان شمالی تصریح کرد: امروزه ما خاکریز های دفاعی را در خارج از کشور طراحی کردیم چرا که آمریکا با تشکیل داعش خواستند اسرائیل را در حاشیه امن قرار دهند و به دنبال این بودند که درگیری را به مرز های ایران بکشانند اما با تدابیر حکیمانه مقام دوم و حضور مستشاری ایران این موضوع برعکس شد و ما به مرز های اسرائیل نزدیک تر شدیم.


سرهنگ فرجی با اشاره به توقیف کشتی انگلیسی توسط سپاه بیان داشت : امروز اگر کشتی ما را توقیف می کنند جمهوری اسلامی با توقیف نفت کش انگلیسی سیاست توقیف در برابر توقیف را در پیش می گیرد و به دشمن این پالس را می دهد که ما ملت ۴۰ سال قبل نیستیم.


وی گفت: امروز عزت و ایستادگی ما از این ایستادگی ها است و به هیچ احدی اجازه نخواهیم داد که ما را از آرمان های امام دور کند.


معاون هماهنگ کننده سپاه جواد الائمه خراسان شمالی در پایان گفت: اگر امروز ما در خلیج فارس دست برتری را داریم از برکت خون شهدا،  روحیه استقامت و پایداری بسیجیان و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری است.


در پایان این مراسم از ۲۰ رده برتر بسیج شهرستان تقدیر شد و پایگاه مقاومت بسیج انصار الحسین به عنوان برترین پایگاه بسیج شهرستان در سال ۹۷ معرفی شد.

 

انتهای پیام. علی اسماعیل زاده 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک