شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۲۱۰۶۳
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ساعت ۸:۱۳
گزارش دانا از روایت یک سوژه داغ در ۲۰:۳۰

جیغ بنفش جریان ضدانقلاب از اقدام فضای مجازی بسیج زنان

حوزه حجاب از جمله حوزه های محوری و ارزشی است که ضدانقلاب بر روی آن برنامه دارد و اقدامات سازمان بسیج زنان نشان داد که چقدر ضدانقلاب برای این حوزه برنامه های تخریبی تدارک دیده است.
جیغ بنفش جریان ضدانقلاب از اقدام فضای مجازی بسیج زنان,

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ضدانقلاب برای تخریب فرهنگی کشورمان برنامه‌های بسیاری تدارک دیده است که برخی از کشورهای غربی از جمله انگلیس خبیث با رسانه‌ای مانند بنگاه سخن پراکنی بی بی سی حمایت گسترده‌ای از این برنامه های تخریبی به عمل می آورد. یکی از نقاطی که ضدانقلاب به شدت روی آن متمرکز شده تا سرمایه های اجتماعی ایران را از بین ببرد موضوع محوری «حجاب» است.

در این میان ضدانقلابیون برنامه های متعددی را تدارک و اجرا کردند، از جمله این موارد «چهارشنبه‌های سفید» بود که توسط اصلاح طلب فراری «مسیح علینژاد» کلید زده شد. پروژه ای که در آن دختران ایرانی را تشویق به کشف حجاب و حضور در انظار عمومی می کردند. موضوعی که به واسطه منافاتی که با ارزش‌های جامعه داشت با بی اعتنایی و برخورد سلبی مردم روبرو شد و به جایی نرسید.
 
همچنین پروژه دختران خیابان انقلاب که برخی از دختران کافه‌ای و سازماندهی شده اقدام به بستن روسری‌هایشان روی یک چوب و ایستادن در معابر پر رفت و آمد شهری می کردند یکی از همین موارد بود. پس از آن حضور ضدانقلابیون تشویق کننده بی حجابی از جمله علینژاد در بزم ربع پهلوی و مقامات تندروی آمریکایی و همچنین حضور دختران پروژه ضدحجاب در مجلس کانادا برای حمایت از تحریم مردم ایران به خوبی نشان داد که کلید خوردن چنین پروژه هایی از کجا آب می خورد. 
 
 
در این میان سازمان بسیج زنان برای حمایت از حجاب برتر دست به کار شد و اقدام به ساخت و انتشار کلیپ‌های تبین کننده موضوع حجاب و نقش حجاب در شان اجتماعی زنان و دختران کرد. این کلیپ‌ها با استقبال گسترده‌ای روبرو شد و بسیاری در شبکه های اجتماعی این کلیپ‌ها را مشاهده کردند. همین موضوع به شدت جیغ بنفش ضدانقلاب و خصوصا رسانه‌های انگلیس خبیث را در آورد. 
 
بنگاه سخن پراکنی بی بی سی فارسی و خصوصا بی بی سی جهانی (BBC WORD) در مطالبی جداگانه به این کلیپ‌ها واکنش منفی نشان دادند و در جهت تخریب این موارد نزد مخاطب کوشیدند. 
 
در همین زمینه، بخش خبری 2030 نیز که با بررسی موضوعات داغ روز مخاطب را از چندو چون این اتفاقات مطلع می سازد، به واکنش بی بی سی فارسی و بی بی سی جهانی در این بخش پرداخت. 
 
«سمیرا خطیب زاده»، مدیر فضای مجازی سازمان بسیج زنان کشور درباره این تولیدات در حوزه عفاف و حجاب و تلاش ضدانقلاب برای تخریب این موارد در برنامه 2030 گفت: «سعی داشتند که در عملیات های روانی مختلف این تولیدات را تخریب کنند و انتشار و اثرگذاری آنها را کمرنگ نمایند که خوشبختانه موفق نشدند. خوشبختانه استقبال خوبی از جانب جوانان درباره مفاهیم علمی و فرهنگی این آثار صورت گرفت.»
 
با این حال به نظر می رسد که بخش فضای مجازی بسیج زنان قدم خوبی در حوزه حجاب برداشته که سبب ساز این واکنش انفعالی رسانه های انگلیسی شده است. حجاب از جمله حوزه های محوری و ارزشی است که ضدانقلاب بر روی آن برنامه دارد و اقدامات سازمان بسیج زنان نشان داد که چقدر ضدانقلاب روی این حوزه حساس است و به چه میزان برای تخریب آن فعالیت می کند. 
 
انتهای پیام/
 
 
 
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک