چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۲۱۰۲۰
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ساعت ۱۱:۴۵
در بهار امسال،

۸ هزار تن گوشت سالم در خراسان شمالی تولید شد

رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی خراسان شمالی گفت: در سه ماه نخست سال جاری بیش از هشت هزار تن گوشت قرمز و سفید، تولید و روانه بازار مصرف شد.
 8 هزار تن گوشت سالم در خراسان شمالی تولید شد,

به گزارش گروه دریافت خبر عصر اترک، علی اکبر دلیرصحرایی اظهارکرد: با اعمال نظارت مستمر کارشناسان دامپزشکی مستقر در کشتارگاه های دام و طیور خراسان شمالی  از ابتدای امسال تا پایان خردادماه درمجموع 10 هزار و 808 رأس دام سبک، یک هزار و 101 رأس دام سنگین کشار شد.

همچنین 3 میلیون و 530 هزار و 639 قطعه طیور صنعتی در کشتارگاه های دام و طیور این استان با نظارت بهداشتی و شرعی دامپزشکی استان کشتار شد.

دلیرصحرایی میزان گوشت استحصالی از این میزان را شامل 492 هزار و 500 کیلوگرم گوشت قرمز و هفت میلیون و 521 هزار و 953 کیلوگرم گوشت مرغ بیان کرد .

 وی خاطرنشان کرد: با نظارت های مستمر کارشناسان دامپزشکی مستقر در این کشتارگاه ها درمجموع، 32 هزار و 223 کیلوگرم گوشت و آلایش خوراکی ناسالم و غیرقابل مصرف، ضبط و از چرخه مصرف انسانی خارج شد.

در خراسان شمالی هم اکنون هشت کشتارگاه دام و سه کشتارگاه طیور فعال و دایر است.

انتهای پیام/

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک