چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۲۰۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ساعت ۱۴:۶
۲ پروژه شاخص راه و شهرسازی خراسان شمالی در سفر هیأت دولت،

تکمیل راه ارتباطی بجنورد به جنگل گلستان و اتصال راه آهن جوین-اسفراین به شبکه سراسری

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از تکمیل راه ارتباطی بجنورد به جنگل گلستان و اتصال راه آهن جوین-اسفراین به شبکه سراسری به عنوان دو پروژه شاخص این اداره کل در سفر هیآت دولت به استان خبر داد.
تکمیل راه ارتباطی بجنورد به جنگل گلستان و اتصال راه آهن جوین-اسفراین به شبکه سراسری,

به گزارش گروه دریافت خبر عصر اترک، علیرضا مصطفی زاده اظهار کرد : در سفر آتی هیأت دولت به استان در بحث مصوبات ، سه هزار و 550 میلیارد ریال اعتبار برای 6 پروژه شاخص و زیر ساختی استان پیشنهاد می شود که البته رویکرد این اداره کل بر آن است این میزان اعتبار بین دو پروژه شاخص تکمیل راه ارتباطی بجنورد به جنگل گلستان و اتصال راه آهن جوین به اسفراین اختصاص یابد تا سریعتر بتوانیم این دو پروژه را به بهره برداری برسانیم .

وی به بحث پروژه های قابل افتتاح در سفر هیأت دولت به استان اشاره کرد و افزود : 70 کیلومتر از مسیر بجنورد به جنگل گلستان ، 408 واحد مسکن مهر در شهرهای بجنورد و شیروان ، 4 پروژه بازآفرینی در شهرهای بجنورد و شیروان و اسفراين پروژه های هستند که در این سفر به بهره برداری خواهند رسید و پروژه راه آهن شیروان به بجنورد هم از پروژه هایی است که در این سفر کلنگ آن بر زمین خواهد نشست .

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی اضافه کرد : 4 مصوبه در سفر قبلی هیأت دولت به استان داشتیم که یکی از این مصوبات احداث بیمارستان شیروان بود که در سال 95 به بهره برداری رسید و 3 مصوبه دیگر آن هنوز در مرحله اجرایی است .

لازم به یادآوری است دور دوم سفر هیأت دولت به استان خراسان شمالی طی روزهای 23 و 24 تیرماه انجام خواهد شد .

انتهای پیام/

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک