جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۲۰۹۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ساعت ۹:۳۴
استاد حوزه علمیه فاطمه الزهرا(س) مطرح کرد:

حجاب عامل اصلی امنیت روحی و روانی در بانوان است

استاد حوزه علمیه فاطمه الزهرا (س) آشخانه با اشاره به گرایش طنان جوامع غربی به مقوله پوشش و حجاب، گفت: حجاب عامل اساسی و مهمی در ایجاد امنیت روحی و روانی بانوان به شمار می رود، چراکه سال های زیادی است که امنیت زنان به دلیل فرهنگ برهنگی غالب در غرب از بین رفته است.

رحیمی استاد حوزه علمیه حضرت فاطمه الزهرا (س) آشخانه در گفتگو با عصراترک با اشاره به سالروز شهادت مروه شربینی شهیده حجاب که در تیرماه  سال 88 به خاطر حجاب در کشور آلمان به شهادت رسید، گفت: امروزه جوامع غربی در حال رسیدن به این نتیجه هستند که پوشش مناسب می تواند بهترین راهکار برای صیانت از ارزش و جایگاه انسانی در جامعه باشد.

 

وی با اشاره به اینکه امروزه گرایش زنان جوامع غربی به حجاب و پوشش روزافزون شده است، خاطرنشان کرد: حجاب عامل اساسی و مهمی در ایجاد امنیت روحی و روانی بانوان به شمار می رود، چراکه سال های زیادی است که امنیت زنان به دلیل فرهنگ برهنگی غالب در غرب از بین رفته است.

 

رحیمی ادامه داد: زنان این جوامع همه روزه شاهد آن هستند که چگونه کرامت و شرافت بانوان از بین می رود و گوهر وجودشان به نابودی کشیده می شود.

 

این استاد حوزه علمیه با بیان اینکه بی تردید نقش زنان در جوامع انسانی بی بدیل است، تصریح کرد: وقتی زنان در پی نگاه مادی، ابزاری و جنسی، خود را پوچ و بیهوده بیابند، در حقیقت از درون تهی می شوند و لذا وقتی که یک زن، با حجاب و پوشش، هویت از دست رفته خود را بازمی یابد، با دل و جان آن را می پذیرد و به راحتی از آن نمی گذرد و با همه فشارها برای دفاع از باور و اعتقادش استقامت می کند.

 

رحیمی در پایان با اشاره به گرایش روزافزون زنان جوامع غربی به مقوله پوشش و حجاب، گفت: امروزه از کشورهای مختلف غربی اخبار زنان آزاده ای را می شنویم که در مقابل موج اسلام هراسی و مقابله با حجاب اسلامی، مقاومت کرده و ذره ای حاضر به کوتاه آمدن و عقب نشینی از عقایدشان نیستند و خودشان الگوی نیکویی برای سایر بانوان هستند.

 

انتهای پیام / م ق

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک