پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۲۰۹۰۷
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ساعت ۸:۵۴

بانک‌ها در مورد وام ازدواج سختگیری نکنند/ ثبات لازم در بازار ارز برقرار است

رئیس کل بانک مرکزی گفت: هدف ما ثبات اقتصادی است و شاخص‌های اقتصادی نظیر نرخ کاهنده تورم و بیکاری موید این نکته است.
بانک‌ها در مورد وام ازدواج سختگیری نکنند/ ثبات لازم در بازار ارز برقرار است,

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت و در جمع خبرنگاران درخصوص سختگیری‌ها توسط بانک‌ها در پرداخت وام ازدواج گفت: به بانک‌ها توصیه می‌کنیم در مورد وام ازدواج سختگیری نکنند و طبق ابلاغیه بانک مرکزی عمل کنند و ما نیز با تخلفات برخورد خواهیم کرد بانک‌ها بیش از یک ضامن از متقاضیان طلب نکنند.

وی همچنین با بیان اینکه صادرکنندگان غیرنفتی در برگشت ارز عملکرد بهتری دارند، افزود: هدف ما ثبات اقتصادی است و شاخص‌های اقتصادی نظیر نرخ کاهنده تورم و بیکاری موید این نکته است.
 
رئیس شورای پول و اعتبار درباره رمز ارزها نیز تصریح کرد: از نظر بانک مرکزی تشکیل و فعالیت اشخاص برای ایجاد و اداره شبکه پولی و پرداخت مبتنی بر فناوری زنجیره بلوک غیرمجاز است و انتشار رمز ارز با پشتوانه ریال، طلا، فلزات گران‌بها و انواع ارز در انحصار بانک مرکزی است.
 
همتی ادمه داد: موضوع استخراج رمز ارزهای جهان در کمیسیون اقتصادی دولت در حال بررسی است و جهت‌گیری این است که در استخراج این ارز رمزها نرخ صادراتی برق باید مبنا باشد و استخراج‌کننده‌ها باید تعهد به بازگشت ارز آن به چرخه اقتصادی کشور بدهند.
 
انتهای پیام/
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک