جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۲۰۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ساعت ۸:۴۸
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی :

۱۷ میلیارد تومان برای طرح های اشتغال مددجویان خراسان شمالی هزینه شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان با اعلام اینکه برای اجرای طرح‌های اشتغال این نهاد ۱۷ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان هزینه شده ، گفت: این اعتبارات از محل منابع قرض‌الحسنه بانک‌ها و منابع داخلی کمیته امداد تأمین‌شده است.
17 میلیارد تومان برای  طرح های اشتغال مددجویان خراسان شمالی هزینه شد,

به گزارش عصراترک، مجید الهی راد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)  از اجرای ۴۳۱ طرح به‌منظور اشتغال‌زایی خانوارهای تحت حمایت این نهاد طی سه‌ماهه نخست امسال خبر داد.
 

وی بابیان اینکه ۵۱ طرح اشتغال از محل اعتبارات امدادی وام دریافت کرده‌اند، افزود: در این مدت ۸۶۱ میلیون تومان تسهیلات از محل اعتبارات امدادی به این طرح‌ها پرداخت‌شده است.
 

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به اینکه ۹۰ طرح اشتغال‌ نیز از محل منابع بانکی بااعتبار حدود یک میلیارد و ۷۰۵ میلیون تومان اجراشده است، اضافه کرد: ۲۹۰ طرح نیز بااعتبار ۱۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای مددجویان روستایی در بخش‌های کشاورزی، دام‌پروری، صنایع‌دستی و خدمات به اجرا رسیده است.


الهی راد در ادامه به راهبران شغلی شناسایی‌شده طی امسال اشاره کرد و افزود: ۳۳ طرح در این بخش شناسایی‌شده که ۱۲ طرح آن به مرحله اجرا رسیده است.


وی بابیان اینکه هدف از پرداخت تسهیلات اشتغال و اجرای طرح‌های خوداشتغالی، استقلال اقتصادی مددجویان است، افزود: استعداد سنجی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و مهارت‌آموزی شغلی، اعطای وام به همراه نظارت مستمر برای پایداری مشاغل ایجادشده مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد برای خودکفایی مددجویان است.


انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک