شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۲۰۸۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ساعت ۸:۳۶

تشکیل ۵ هزار پرونده قاچاق پوشاک در کشور

معاون حقوقی و امور مقابله ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: 5هزار پرونده در رابطه با قاچاق پوشاک در سراسر کشور تشکیل شده و ارزش این پرونده ها ۲۰۰ میلیارد تومان است.
تشکیل ۵ هزار پرونده قاچاق پوشاک در کشور,

مصطفی پورکاظم شایسته در گفت و گو با خبرنگار مهر در رابطه با نتایج اجرای طرح مقابله با برندهای پوشاک قاچاق، اظهار داشت: در راستای اجرای طرح مقابله با برندهای محرز قاچاق در ۱۱۰ نقطه از مال های بزرگ تهران، تابلوها و ویترین‌های برندهای قاچاق پاکسازی شد.

معاون حقوقی و امور مقابله ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، افزود: علاوه بر پاکسازی، حدود ۴ میلیارد تومان پوشاک قاچاق نیز از این مجتمع ها جمع آوری شد.

وی ادامه داد: در همین راستا ۳۰ پرونده قضایی تشکیل شد که با جریمه آنها، ارزش پرونده و پوشاک کشف شده به ۱۰ میلیارد تومان خواهد رسید.

شایسته با بیان اینکه علاوه بر تهران در ۸ استان دیگر نیز این طرح اجرا خواهد شد، تصریح کرد: در سراسر کشور در زمینه قاچاق پوشاک ۵ هزار پرونده تشکیل شده است که ارزش این پرونده ها ۲۰۰ میلیارد تومان است.

وی تاکید کرد: با توجه به ممنوعیت ورود پوشاک به کشور در سال ۹۷، اغلب آنچه در فروشگاههای به عنوان برند عرضه می شود، فیک و تقلبی هستند و با نیرنگ به جای اصل و با قیمت گزاف به مردم فروخته می شوند.

این مقام مسئول گفت: ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در مبارزه با عرضه پوشاک قاچاق مصر است و این موضوع را با قوت ادامه خواهد داد.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک