چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۲۰۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ساعت ۸:۳۴

شرط تمدید دفترچه بیمه سلامت بیماران هموفیلی

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بیمه سلامت، در واکنش به انتقاد مدیرعامل کانون هموفیلی ایران از نحوه ارائه خدمات بیمه سلامت به بیماران هموفیلی، توضیحاتی ارائه داد.
شرط تمدید دفترچه بیمه سلامت بیماران هموفیلی,

محمد هاشمی، در واکنش به انتقاد و گلایه مدیرعامل کانون هموفیلی ایران از نحوه ارائه خدمات سازمان بیمه سلامت به بیماران هموفیلی، به خبرنگار مهر، گفت: بیمه سلامت در تمدید دفترچه بیماران خاص ازجمله هموفیلی‌ها سالانه پالایش جمعیتی انجام می‌دهد، اما در ارائه خدمات به این بیماران خللی ایجاد نشده است.

وی درباره برخی موارد مطرح شده در مورد تمدید دفترچه بیمه سلامت بیماران هموفیلی، افزود: برای تمامی بیماران خاص تحت پوشش بیمه سلامت سالانه یک بار تمدید دفترچه بیمه انجام می‌شود، بنابراین در زمان تمدید دفترچه اگر مدارک دچار نقص باشد، از بیمار تقاضا می‌شود مدرک مورد نظر را ارائه دهد.

هاشمی ادامه داد: تاکنون هیچ تغییری در ارائه خدمت به بیماران هموفیلی اتفاق نیفتاده و اگر موردی وجود داشته باشد، در صورت اعلام به سازمان بیمه سلامت، پیگیری لازم انجام و رسیدگی می‌شود. زیرا یکی از اولویت‌های سازمان بیمه سلامت، رسیدگی به بیماران خاص است.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بیمه سلامت، اظهار داشت: همچنین تاکنون وزارت بهداشت گزارشی از بروز مشکل در ارائه خدمت به بیماران هموفیلی به بیمه سلامت اعلام نکرده است. اگر بیماران خاص با مشکلی در زمینه ارائه خدمات مواجه شدند، می‌توانند از طریق سامانه ۱۶۶۶، مشکل را به اطلاع سازمان بیمه سلامت برسانند تا در اسرع وقت پیگیری و بررسی شود.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک