جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۲۰۸۰۷
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ساعت ۸:۱

همکاری داوطلبانه بیش از ۳۰۰ پرستار در طرح بسیج ملی کنترل فشار خون

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از همکاری 303 پرستار داوطلب در اجرای مرحله غربالگری طرح بسیج ملی کنترل فشار خون در این استان خبر داد.
همکاری داوطلبانه بیش از 300 پرستار در طرح بسیج ملی کنترل فشار خون,

به گزارش گروه دریافت خبر عصراترک، علی نظری با اشاره به همکاری دانشجویان در این طرح افزود: 17 دانشجو در شیروان و 30 نفر از دانشجویان در بیمارستان های بجنورد، در اجرای این طرح همکاری می کنند.

 

وی در خصوص مزایای اجرای این طرح یادآور شد: پس از شناسایی مبتلایان به فشار خون بالا و ثبت وضعیت سلامت آنان، این افراد برای ادامه مراحل درمان به کلنیک ویژه معرفی می شوند.

 

دکتر نظری با اشاره به اینکه در غربالگری بسیج ملی کنترل فشار خون، فشار افراد بالای 30 سال، زنان بارداری و بیماران کلیوی اندازه گیری می شود، تصریح کرد: این طرح تا پانزدهم تیرماه ادامه دارد.

 

وی با بیان اینکه پایگاه‌های ثابت و سیار، بیمارستان‌ها و کلنیک ها این طرح را اجرا می کنند، از ساکنان خراسان شمالی خواست تا با مراجعه به مراکز تعیین شده فشار خون خود را کنترل کنند.

 

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یادآور شد: اجرای این طرح گام بسیار مهمی در راستای پیشگیری از خطراتی از جمله سکته های قلبی و مغزی است که سلامت افراد را تهدید می کند.

 

انتهای پیام/ رحمانی 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک