پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۲۰۷۱۷
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ساعت ۱۴:۳۲
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی:

باید توازنی بین حقوق و تکالیف در برجام برقرار شود/ عمل در چارچوب مفاد برجام حق ایران است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: برای ماندن جمهوری اسلامی ایران در برجام باید تعادل و توازنی بین حقوق و تکالیف در برجام وجود داشته باشد.
باید توازنی بین حقوق و تکالیف در برجام برقرار شود/ عمل در چارچوب مفاد برجام حق ایران است,

هادی شوشتری، نماینده مردم شهرستان فاروج در مجلس و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار عصراترک در خصوص اقدام اخیر سه کشور اروپایی در پایان نشست کمیسیون مشترک برجام در وین و اقدامات مالی اینستکس اظهار کرد: براساس اعلام تیم مذاکره کننده، معاون سیاسی وزرات خارجه و وزیر امور خارجه ایران نشست اخیر در وین یک گام رو به جلو و مذاکره ای سازنده بود، اما کافی نیست.

شوشتری اضافه کرد: بعد از گذشت مدت نسبتا طولانی که ایران آن را یک صبر راهبردی تلقی می کند، انتظار می رود طرفین اروپایی به تعهدات خود عمل کنند.

وی اعلام کرد: در توافق نامه برجام با اتحادیه اروپا به عنوان طرف مذاکره کننده با ایران توافقاتی در نظر گرفته شد،که ایران باید در راستای اجرایی شدن این توافقات ایجاد یک مکانیزم ویژه مالی را انجام دهیم.

وی خاطر نشان کرد: طبیعتا در صورتی که مکانیزم اقدامات مالی کافی نباشد، این حق ایران است که در چارچوب مفاد مندرج برجام اقدامات بعدی خود را انجام دهد.

انتهای پیام/ رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک