شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۲۰۶۱۵
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ساعت ۱۳:۸
نماینده مردم اسفراین در مجلس:

اصلاحات انجام شده در قوه قضاییه باعث افزایش اعتماد عمومی مردم می شود

نماینده مردم اسفراین گفت: رئیس جدید قوه قضاییه اقدامات اصلاحی خوبی را شروع کردند که باعث افزایش اعتماد عمومی مردم می شود و بازتاب خیلی خوبی در جامعه دارد.
اصلاحات انجام شده در قوه قضاییه باعث افزایش اعتماد عمومی مردم می شود,

هادی قوامی ، نماینده مردم اسفراین در گفتگو با خبرنگار عصر اترک، با بیان اینکه از ابتدای ریاست آیت الله رئیسی بر قوه قضاییه اقدامات خوبی در برخود با مفاسد اقتصادی انجام شده است، اظهار کرد: زمانی که برخورد با مفاسد، قاطع و بدون توجه به ملاحظات مختلف انجام شود، باعث افزایش ثروت، تولید و تخصیص بهینه منابع می شود.

قوامی پرداختن به مسائل و مشکلات مردمی، مسائل مبتلا به قوه قضاییه را خصوصیات مثبت آیت الله رئیسی از ابتدای بر عهده گرفتن مسئولیت برشمرد و افزود: این موارد نشان دهنده اشرافیت وی بر حوزه مسئولیتی و نگاه اصلاح امور در قوه قضاییه است که  بارقه امید را در بین مردم ایجاد کرده است.

وی با اشاره به مطرح شدن آیین نامه اجرایی قانون رسیدگی به دارایی مقامات، مسئولان و کارگزاران جمهوری اسلامی ایران گفت: کسی که در جمهوری اسلامی ایران مسئولیت قبول می کند باید خودش را وقف خدمت به مردم بکند و حتی از اموال شخصی برای خدمت به مردم هزینه کند.

قوامی ادامه داد: البته تغییرات اموال و دارایی ها در طول سالیان خدمت،طبیعتا اتفاق می افتد و قابل توجیه است اما تغییرات نجومی و خارج از روال عادی دارایی ها، مسئله ساز است.

وی ادامه داد: تغییرات غیرعادی اموال و داریی ها، باعث شکاف بین مسئولان و مردم می شود و باعث افزایش بی اعتمادی در جامعه می شود.

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاثیر مثبت بررسی لیست اموال و دارایی های مسئولان اجرایی گفت: این شفاف سازی ها جلوی بسیاری از شائبه ها را می گیرد و باعث تداوم اعتماد اجتماعی می شود .

قوامی اعتماد اجتماعی و اراده خلل ناپذیر مردم را از دلایل اصلی عبور از بحران های چهل ساله نظام عنوان و خاطرنشان کرد: اگر این اراده خلل ناپذیر آسیب ببیند به جمهوریت نظام آسیب می رسد.

انتهای پیام/

 


 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک