جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۲۰۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ساعت ۸:۴۳

قدردانی مجلس خبرگان از اقدام غرورآفرین هوافضای سپاه

مجلس خبرگان رهبری با قدردانی از اقدام غرورآفرین نیروی هوافضای سپاه پاسداران، تعرّض پهپاد آمریکایی به حریم هوایی کشورمان را محکوم کرد.
قدردانی مجلس خبرگان از اقدام غرورآفرین هوافضای سپاه,

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجلس خبرگان رهبری در بیانیه‌ای از ساقط کردن پهپاد متجاوز آمریکایی به دست پر توان پاسداران غیور انقلاب اسلامی قدردانی و اقدام تجاوزکارانه رژیم ایالات متحده آمریکا را محکوم کرد.

 
متن این بیانیه به شرح زیر است:
 
ساقط کردن پهپادجاسوسی فوق پیشرفته آمریکا به دست پر توان پاسداران غیور انقلاب اسلامی، علاوه بر اینکه گوشه‌ای از اقتدار و پیشرفت صنعت دفاعی و پدافندی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را نشان داد، یک شکست مفتضحانه و درسی به یادماندنی برای آمریکای جنایتکار و بر هم زننده معادلات فنی و نظامی آنان بود.
 
بی شک جمهوری اسلامی ایران با این دفاع مشروع از مرزهای جغرافیایی خود در واقع از حقوق قانونی خویش به عنوان یک اصل اساسی استفاده کرده است؛ لذا پیگیری حقوقی این موضوع در مجامع بین المللی و پاسخگویی دولت آمریکا نسبت به این تجاوز، حق قانونی دولت و نظام جمهوری اسلامی ایران است.
 
مجلس خبرگان رهبری، با قدردانی از اقدام غرورآفرین نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تعرض پهپاد آمریکایی به حریم هوایی کشورمان را به شدت محکوم نموده، ضمن هشدار نسبت به اقدام غیرقانونی رژیم ایالات متحده آمریکا و نیز متحدان منطقه‌ای او اعلام می‌دارد جمهوری اسلامی ایران شروع کننده هیچ جنگی نخواهد بود، اما در ظل توجهات حضرت، ولی عصر (عج)، سایه ولایت فقیه و تدابیر فرماندهی کل قوا حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای مدظله العالی با صلابت و اقتدار روز افزون در برابر هرگونه زیاده خواهی و تجاوز بیگانگان، ایستادگی نموده و با دفاع جانانه هر قدرت متجاوزی را مقتدرانه سرکوب خواهد کرد.
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک