چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس ورزشی | کد خبر: ۲۸۲۰۴۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ساعت ۹:۲۱

خراسان شمالی ازنظر وسعت و استعداد تنیس روی میز خوب است

رئیس فعلی هیات تنیس روی میز خراسان شمالی با توجه به اینکه بعضی از آرا کسب نکردند تلاش بیشتر انجام بدهند که رضایت صددرصدی را کسب کنند.
خراسان شمالی ازنظر وسعت و استعداد تنیس روی میز خوب است,

به گزارش گروه دریافت خبر عصراترک، مهرداد علی قارداشی  در مجمع انتخاباتی هیئت تنیس روی میز خراسان شمالی اظهار کرد: رئیس فعلی هیات تنیس روی میز خراسان شمالی با توجه به اینکه بعضی از آرا کسب نکردند تلاش بیشتر انجام بدهند که رضایت صددرصدی را کسب کنند.

 

وی در ادامه افزود: در فدراسیون تنیس روی میز سه نفر داور بلوبج حضور دارد که مسلط به زبان انگلیسی و گزارش‌نویسی است و در فدراسیون تنیس روی میز ۳۰ داور بین‌المللی حضور دارد که در مسابقات بین‌المللی قضاوت‌ها را انجام می‌دهند.

 

رئیس فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی با اشاره به حضور ۴ عضو تیم ملی از شهرستان بابل بیان کرد: همه‌چیز در ورزش تنیس روی میز به پول، میز خوب و سالن خوب نیست و نیاز صددرصدی برای کسب مدال نیست، تلاش برای کسب مدال از ساخت موشک نقطه زن آسان‌تر است؛ کره شمالی یک کشور قحطی‌زده است و هیچ‌گونه امکانات ندارد و فقط با ممارست و تلاش بسیار توانسته است موفق باشد.

 

وی در ادامه افزود: جایگاه خراسان شمالی ازنظر وسعت و استعداد تنیس روی میز خوب است ولی نیازمند فراهم شدن زیرساخت‌های حضور مربیان و مدرسان مطرح کشوری است.

 

قارداشی در انتها با اشاره به عدم همدلی گفت: تنها چیزی که در کشور نداریم همدلی و برنامه‌ریزی است و عدم رعایت سلسله‌مراتب یکی از اولویت‌های برای پیشرفت است.

 

انتهای پیام/ رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک