جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس ورزشی | کد خبر: ۲۸۲۰۳۸۸
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ساعت ۱۳:۵۹
رئیس هیئت وزنه برداری خراسان شمالی:

۳۵ درصد از وزنه برداران خراسان شمالی زن هستند

رئیس هیئت وزنه برداری خراسان شمالی گفت: وزنه برداری بانوان در خراسان شمالی همزمان با پنج استان آغاز به کار کرد و اکنون 39 وزنه بردار خانم در استان مشغول به فعالیت هستند.
35 درصد از وزنه برداران خراسان شمالی زن هستند,

به گزارش عصراترک، حسین محراب، رئیس هیئت وزنه برداری خراسان شمالی در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه خراسان شمالی اظهار کرد: در آغاز  کار هیئت وزنه برداری در سال 97 شاهد رکود شدیدی در این رشته بودیم.

وی با اشاره به اینکه خراسان شمالی دارای 103 وزنه بردار است، گفت: اکنون شهرستان های بجنورد، فاروج و شیروان داراری هیئت وزنه برداری فعال هستند.

رئیس هیئت وزنه برداری خراسان شمالی با اشاره به اینکه بخش بانوان برای اولین بار در کشور حدود یک سال است که آغاز به کار کرده است، گفت:  بخش بانوان با استقبال خوبی مواجه شد و هیات وزنه برداری خراسان شمالی همزمان با پنج استان در کشور آغاز به کار کرد و اکنون این هیئت با داشتن 39 وزنه بردار در بخش بانوان مشغول به فعالیت است.

محراب خاطر نشان کرد: در حال حاضر خراسان شمالی دارای 32 مربی و 32 دارو در رشته وزنه برداری است که بانوان استان در این بخش پیش رو بوده اند و 22 مربی و 22 داور را بانوان به خود اختصاص داده اند.

وی افزود: سال گذشته  در اردوی انتخابی تیم ملی که 15 وزنه بردار از 9 استان انتخاب شدند که 7 نفر از این تعداد وزنه برداران خراسان شمالی بودند.

محراب تاکید کرد: باتوجه به حمایت های اداره کل ورزش و جوانان تمامی اعزام ها در سال 98 در تمامی رده های سنی نونهال، نوجوان، جوانان، بزرگسالان و بانوان حتی در صورت نیاز از منابع مالی شخصی تامین و انجام می شود.

وی گفت: المیپاد دختران و پسران جهت استعدادیابی کشوری در مرداد ماه برگزار می شود.

محراب افزود: جشنواره استعداد یابی وزنه برداری در مرداد یا شهریور در پارک بش قارداش با همکاری اداره کل ورزش و جوانان، شهرداری و شورای شهر انجام می شود.

رئیس هیئت وزنه برداری خراسان شمالی عنوان کرد: تیم بانوان خراسان شمالی در دومین مسابقات وزنه برداری قهرمانی کشور با حضور ورزشکاران بانوی  31 استان،  تیرماه در اصفهان  برگزار می شود، حضور پیدا خواهد کرد.

وی همچنین از حضور دو داور خانم از خراسان شمالی در دومین مسابقات قهرمانی کشور وزنه برداری بانوان  خبر دارد.

انتهای پیام/ رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک