جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۲۰۳۶۱
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ساعت ۱۲:۳۵
نماینده مردم در پنج شهرستان خراسان شمالی:

پاسخ رهبری بیانگر تداوم سیاست های ایران در چهار دهه گذشته بود/ جمهوری اسلامی هیچگاه در مقابل قدرتهای جهانی تسلیم نمی شود

نماینده مردم خراسان شمالی گفت: پاسخ مقام معظم رهبری بیانگر تداوم سیاستهای ایران در چهار دهه گذشته بود، که نشان می دهد برپایه حفظ اصول و اعتقاد به مبانی حقوق بین الملل مسیر خود را طی می کند.
پاسخ رهبری بیانگر تداوم سیاست های ایران در چهار دهه گذشته بود/ جمهوری اسلامی هیچگاه در مقابل قدرتهای جهانی تسلیم نمی شود,

علی اکبری، نماینده مردم پنج شهرستان بجنورد، گرمه، جاجرم، مانه و سملقان، راز و جرگلان در گفتگو با خبرنگار عصراترک در رابطه با دیدار مقام معظم رهبری و نخست وزیر ژاپن با اشاره به اینکه سیاست های جمهوری اسلامی ایران برپایه اصول ارزشی است، اظهار کرد: موضع گیری های رهبری از ابتدای انقلاب در چارچوب مبانی تعریف شده اسلامی بوده است.

وی ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی ایران از ارزشها کوتاه نمی آید و در مقابل زیاده خواهی ها و اعمال فشار قدرت های جهانی تسلیم نخواهد شد.

این نماینده اصلاح طلب مردم خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: بر این اساس این واکنش رهبری یک الگوی جدید نیست و همیشه این روش و رویه ادامه پیدا کرده و پاسخ به قدرت طلبی و اعمال فشار های استکبار جهانی است که در این قالب بروز کرده است.

اکبری با اشاره به این موضوع که واکنش قاطع رهبر انقلاب واکنشی به اظهار نظرهای ترامپ بوده، گفت:  آن چیزی که به کشور ایران تحمیل می شود، جهت گیری قدرت استکباری آمریکا است و در مسائل اخیر چه در تحریم ها و چه در به هم زدن معاهده برجام کاملا مشخص بود.

وی خاطر نشان کرد: آمریکا پایبند به اصول بین الملل نیست و این در عمل کاملا بروز کرده، بنابراین جمهوری اسلامی ایران نیز هیچ گاه از ارزشهای خود کوتاه نیامده و پاسخ به برهم زدن قاعده حقوق بین الملل از ناحیه ترامپ را اینگونه در استراتژی های نظام جمهوری اسلامی ملاحظه می کنید.

اکبری گفت: پاسخ مقام معظم رهبری می تواند در بین الملل بیانگر تداوم سیاست های جمهوری اسلامی ایران در چهار دهه گذشته باشد، که نشان می دهد برپایه حفظ اصول و ارزشها و اعتقاد به مبانی حقوق بین الملل و در عین حال پایبندی به تعهدات و ارزشهای جمهوری اسلامی مسیر خود را طی می کند.

انتهای پیام/ رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک