چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۲۰۳۳۰
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ساعت ۱۵:۱۹
امام جمعه تیتکانلو:

مردم ابزار مقاومت را انتخاب کرده اند

امام جمعه تیتکانلو با اشاره به نظرسنجی انجام شده در یکی از دانشگاه های دنیا و بالا رفتن محبوبیت قاسم سلیمانی در میان مردم گفت: این عامل نشانه این است که مردم ابزار مقاومت را انتخاب کرده اند.
مردم ابزار مقاومت را انتخاب کرده اند,

به گزارش عصر اترک، حجت السلام حسن‌زاده، امام جمعه شهر تیتکانلو در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به سفر شینزو آبه به ایران و گمانه زنی های فراوانی که وجود داشت بیان داشت: این کشور از زمان ملی شدن صنعت نفت تا کنون خریدار نفت ما بوده است و نه برای میانجیگری بلکه برای چاره اندیشی در مسائل اقتصادی خودش وارد تهران شده است.

حجت الاسلام حسن زاده ادامه داد: دانشگاه مریلند یک نظرسنجی انجام می‌دهد که توسط محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان نقل شده است که محبوبیت من (محمد جواد ظریف) به زیر ۵۰ درصد و قاسم سلیمانی از ۷۰ به ۹۰ درصد رسیده است و این یعنی مردم ایران گزینه مقاومت را برگزیده‌اند.

وی با بیان اینکه افول آمریکا نزدیک است، خاطرنشان کرد: ابزاردشمن، تهدید، تطمیع، نفوذ، جهان‌بینی‌مادی و رسانه‌های اغواگر  و در مقابل ابزار ما برای مقابله با دشمن اعتماد به خدا، بی اعتمادی به دشمن، هوشمندی، بصیرت، تقوا، خودسازی و توجه به شاخص‌های جبهه‌حق دانست.

انتهای پیام/
 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک