چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۲۰۲۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ساعت ۱۰:۱۹
در تعطیلات عیدفطر،

۵ هزار مسافر از جاذبه های گردشگری جاجرم دیدن کردند

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان جاجرم از بازدید 5 هزار و 400 مسافر از جاذبه های طبیعی، تاریخی و گردشگری این شهرستان در تعطیلات عیدفطر امسال خبر داد.
5 هزار مسافر از جاذبه های گردشگری جاجرم دیدن کردند,

به گزارش گروه دریافت خبر عصر اترک، اسماعیل کارگرمقدم اظهار کرد: در هفته گذشته که مصادف با تعطیلات عیدفطر و نیمه خرداد بود، یکهزار و 500 نفر از جاذبه های تاریخی و فرهنگی، سه هزار نفر از جاذبه های طبیعی و 900 نفر نیز از جاذبه های دست ساز این شهرستان بازدید کردند.

کارگر مقدم گفت: جاذبه های گردشگری و تاریخی شهرستان از جمله مسجد جامع، آرامگاه خواجه علي بن مهزيار، بناي شاهزاده ابراهيم دربند، حمام قديمي جاجرم (موزه گرمابه و تاريخ شهر) و... در آستانه آغاز سفرهای تابستانی پذیرای مسافران است.

وی تصریح کرد: در تعطیلات عید فطر و نیمه خرداد امسال نیز استقبال خوبی از جاذبه های این شهرستان از سوی مسافران انجام گرفت همچنین بیش از 70 درصد ظرفیت اقامتی تنها مهمانپذیر جاجرم تکمیل شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری جاجرم اظهار داشت: این شهرستان بخاطر برخورداری از آثار متعدد تاریخی و باستانی یکی از مناطق ارزشمند استان از این حیث به شمار می رود.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک