جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۲۰۱۵۱
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ساعت ۹:۵۹

خیر خواه شیاد در دام پلیس اسفراین گرفتار شد

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از دستگیری عامل جمع آوری غیر قانونی وجوه نقد تحت عنوان موسسه خیریه و همچنین سوء استفاده از عنوان پلیس در این شهرستان خبر داد.
خیر خواه شیاد در دام پلیس اسفراین گرفتار شد ,

سرهنگ جاوید مهری، فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین در گفتگو با خبرنگار عصر اترک با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام خبری مبني بر اينکه فردي با مراجعه به درب منازل در سطح شهرستان اسفراين به عنوان موسسه خيريه تحت نظارت پليس، به طور غیر قانونی اقدام به جمع آوري وجه نقد می نماید بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران ابتدا با هماهنگي مقام قضائي برای شناسايي این فرد اقدامات اطلاعاتي و فنی خود را شروع کردند، افزود: نهایتا با پیگیری های مستمر ماموران فرد مورد نظر که در حال جمع آوري وجه نقد در حوالی منطقه مسکن مهر شهرستان بود شناسايي و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات بعمل آمده به بزه انتسابی اعتراف کرد، یاد آور شد: این فرد با استفاده از عنوان کمک به خیریه تحت نظارت پلیس و با جعل اوراق یکی از موسسه های خیریه شهرستان تا کنون بیش از 10 میلیون ریال وجه نقد را از مردم کلاهبرداری کرده است.

سرهنگ مهری با بیان اینکه در بازرسی از کیف متهم مقداری وجه نقد مربوط به همین موضوع و تعداد زیادی قبض که توسط متهم به صورت کاملا حرفه ای به چاپ رسیده بود کشف و ضبط شد، تصریح کرد: متهم نهایتا بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین در پایان با اشاره به اینکه پلیس به هیچ وجه اجازه نخواهد داد تا افرادی تحت هر عنوان از دلسوزی مردم عزیز سوء استفاده کنند و به اهداف پلیدشان برسند از شهروندان خواست تا گول اینگونه افراد را نخورند و با مشاهده اینگونه فعالیت ها بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک