پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس ورزشی | کد خبر: ۲۸۲۰۱۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ساعت ۱۴:۵۱

مشتریان جدید طارمی از نگاه روزنامه قطری

روزنامه الوطن قطر نوشت که طارمی هم از پرسپولیس پیشنهاد دارد و هم از یک تیم اروپایی.
مشتریان جدید طارمی از نگاه روزنامه قطری,

به گزارش ایسنا به نقل از الوطن، مهدی طارمی در دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال ایران برابر سوریه ستاره میدان بود و توانست سه گل به ثمر برساند.

طارمی در فصلی که گذشت نتوانست با الغرافه عملکرد خوبی داشته باشد. قرارداد او با الغرافه به پایان رسیده و این تیم تمایلی به ادامه همکاری با این مهاجم ایرانی ندارد.

الوطن در ادامه خبر خود نوشت که طارمی از پرسپولیس و یک تیم اروپایی پیشنهاد دارد. این بازیکن ایرانی فصل قبل در اظهارات خود نشان داد که دوست دارد در فوتبال اروپا بازی کند و باید دید که در نهایت او چه تصمیمی خواهد گرفت.

به گزارش ایسنا، طارمی دو سال پیاپی توانست عنوان آقای گلی را در لیگ ایران به دست آورد و بعد از آن راهی لیگ ستارگان قطر شد. او در نیم فصل نخست حضورش در الغرافه عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد و فراتر از انتظار ظاهر شد اما در فصل قبل نتوانست بازی های خوبی را به نمایش بگذارد و تعداد گل‌های او باعث شده تا تیم قطری به دنبال جایگزینی شایسته تر برای او باشد.

انتهای پیام

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک