چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۲۰۱۱۰
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۳/۱۷ - ساعت ۱۰:۵۳
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی؛

بیش از ۲۳۴۰ مددجو تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی گفت: هم‌اکنون دو هزار و ۳۴۰ مددجوی این نهاد تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار دارند.
بیش از ۲۳۴۰ مددجو تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی,

به گزارش گروه دریافت خبر عصراترک، مجید الهی راد با اعلام اینکه این نهاد طی سال گذشته دو میلیارد و ۷۸۴ میلیون تومان برای حق بیمه تأمین اجتماعی خانوارهای تحت حمایت این نهاد هزینه کرده است، گفت: هم‌اکنون دو هزار و ۳۴۰ نفر از زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های اشتغال تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار دارند.


وی در ادامه به هزار و ۷۶۰ نفر از زنان سرپرست خانوار تحت حمایت بیمه تأمین اجتماعی اشاره کرد و گفت: طبق این طرح زنان خانوار شهری ۳۵ تا ۵۰ سال می‌توانند تحت حمایت این بیمه قرار بگیرند و این افراد پس از ۱۰ سال سابقه بیمه، بازنشسته و مستمری بازنشستگی بهره‌مند‌می شوند.


مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی در ادامه مجریان طرح‌های اشتغال این نهاد را که تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار دارند ۵۷۹ نفر اعلام کرد و افزود: به برکت حمایت‌های این نهاد در حوزه حمایت‌های بیمه اجتماعی، هم‌اکنون ۲۰۸ نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد، بازنشسته و از خدمات مستمری تأمین اجتماعی بهره‌مند هستند.


الهی راد با یادآوری اینکه مددجویان بیمه‌شده، از مزایای بیمه تأمین اجتماعی شامل بازنشستگی، ازکارافتادگی و خدمات درمانی بهره‌مند می‌شوند، افزود: گسترش بیمه تأمین اجتماعی مددجویان یکی از برنامه‌های مهم این نهاد برای توانمندسازی خانوار‌های تحت حمایت این نهاد است.


وی در ادامه با یادآوری ارائه خدمات ۱۴ هزار و ۵۰۰ مددجوی تحت حمایت این نهاد به بیمه سلامت واگذارشده است افزود: واگذاری امور بیمه‌ای مددجویان شهری در راستای جلوگیری از همپوشانی بیمه‌ای توسط سازمان‌های بیمه گرو ارائه خدمات مطلوب‌تر انجام شد.


وی بابیان اینکه ۴۵ بیمار خاص تحت حمایت این نهاد هستند، افزود: ۸۹۰ بیمار صعب‌العلاج و ۲۸۰ بیمار زمین‌گیر نیز از خدمات کمیته امداد بهره‌مند هستند که سال ۹۷ بیش از شش میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برای ارائه خدمات درمانی آنان هزینه شد.



انتهای پیام/رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک