پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس گفتگو | کد خبر: ۲۸۱۹۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ساعت ۰:۴۵
اتمام حجت استاندار خراسان شمالی با بانک های خصوصی استان؛

تکیلف خود را برای توسعه استان مشخص کنید

استاندار خراسان شمالی با انتقاد از خروج بخشی از سرمایه های مردم استان به سایر استان ها توسط بانک های خصوصی، اعلام کرد: بانک های خصوصی استان طی یک هفته پیش رو مهلت دارند تا اعلام کنند که آیا در استان سرمایه گذاری خواهند کرد یا خیر!
تکیلف خود را برای توسعه استان مشخص کنید,

به گزارش خبرنگار عصر اترک، محمدعلی شجاعی، استاندار خراسان شمالی در جلسه نشست استاندار با مدیران بانک های خصوصی استان اظهار کرد: مدیر باید دلسوز مردم باشد و حق را جا بیندازد.

شجاعی افزود: نباید بگذاریم که مردم نگران همه چیز باشند.

وی گفت: اگر قرار باشد که مردم به تنهایی مشکلات خود را حل کنند، این نشان می دهد که ما مدیران نیستیم و در این استان هم سرپرستی وجود ندارد.

وی بیان کرد: این استان نداشته های بسیار دارد و من از شما مدیران اجرایی خواهش می کنم که ورود کنید تا در کنار هم بتوانیم مشکلات مردم را حل کنیم.

شجاعی تصریح کرد: هر مدیری اگر نقش خود را ایفا کند، درصد زیادی از مشکلات مردم حل خواهد شد و در صورتیکه نگاه مدیریتی ادامه همان روال قبلی باشد و به این مسئله اعتنا نکند، من هم به شما بی اعتنا می شوم.

وی در ادامه مدیران بانک های خصوصی استان را خطاب قرار داد و گفت: از مدیران بانک های خصوصی می خواهم که در چهارچوب توسعه استان کار و به اقتصاد استان کمک کنید.

وی افزود: نمی شود که سپرده های مردم استان را جذب کنید اما به توسعه استان هیچ توجهی نداشته باشید.

استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: آیا برخی از شما مدیران بانک های خصوصی استان حس نمی کنید که نسبت به این استان، وظیفه خود را انجام نداده اید؟

وی گفت: وقتی بانک خصوصی نمی خواهد با انجام سرمایه گذاری در استان بر رفع محرومیت های این منطقه کمک کند و هیچ نقشی نداشته باشد، بنابراین بهتر است که اصلا در استان نباشد.

وی اعلام کرد: می خواهیم که در کنار مدیران اجرایی استان باشید و باری از مشکلات این استان را بردارید.

شجاعی همچنین با اشاره به اینکه گزارش ها حکایت از آن دارند که بانک های خصوصی استان سپرده های مردم را برای سرمایه گذاری در سایر استان ها از استان خارج می کنند، تاکید کرد: از بانک های خصوصی استان می خواهم در چهارچوب سند توسعه استان به امر سرمایه گذاری در استان ورود کنید.

وی دستور داد: دفتر امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی موظف است با تشکیل کمیته ای با عضویت مدیران اجرایی و بانکی استان، برنامه های سرمایه گذاری به منظور مشارکت بانک های خصوصی استان برای انجام سرمایه گذاری ها را تدوین و تکلیف بانک های خصوصی را در این زمینه مشخص کنند.

وی در ادامه بیان کرد: استانداری بانک های خصوصی را در انجام این سرمایه گذاری ها همراهی خواهد کرد.

استاندار خراسان شمالی گفت: نظرات بانک های خصوصی استان نیز در مسیر تدوین برنامه های سرمایه گذاری در استان به منظور جذب مشارکت آنان باید لحاظ شود تا بانک های خصوصی برای انجام سرمایه گذاری ها قدم جلو بگذارند.

وی همچنین اعلام کرد: بانک های خصوصی استان هم یک هفته مهلت دارند تا اجازه نامه خود را از دفاتر مرکزی اشان به منظور اینکه می توانند یا نمی توانند در سرمایه گذاری های استان خراسان شمالی مشارکت کنند به استانداری تحویل دهند تا استان تکلیف خود را با این بانک ها تعیین کند.

شجاعی در خاتمه با انتقاد از وضعیت سیستم اداری و بانکی استان در پاسخگویی به مراجعات مردمی، اظهار کرد: این نوع سیستم اداری و بانکی در استان مردم را بدبخت و خسته کرده است و ادامه این روند استان را نابود می کند و سرمایه گذاری در استان را تحت شعاع خود قرار می دهد.

انتهای پیام/قهرمانی  

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


نظرات شما
ناشناس | 1398/03/11
0
0
واقعا این درایت و شجاعت احسنت دارد.
نام :
ایمیل
نظر
با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک