جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۱۹۸۲۴
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۳/۰۲ - ساعت ۱۲:۴۰

بارش های سیل آسا یک میلیارد تومان به تاسیسات برق رازوجرگلان خسارت زد

مسئول اداره برق  شهرستان راز و جرگلان گفت: با آغاز بارش ها از ۲۸ اسفند ۹۷ تاکنون ، افتادگی تیر برق ها و ایجاد مشکل ترانس برق یک میلیارد و 200 میلیون تومان به تاسیسات برق شهرستان خسارت زده است.
بارش های سیل آسا یک میلیارد تومان به تاسیسات برق رازوجرگلان خسارت زد,

نوح الله قویدل، مسئول اداره برق رازوجرگلان در گفت و گو با عصر اترک اظهار کرد: بارش های دو شب گذشته منجر به وقوع  سیلاب در جرگلان و افتادن ۱۰ تیر برق در روستاهای آرمودلی،گز،کاریز، سنگسار، قوریدره و اشراف اسلام شد که بر اثر آن برق ۲۵ روستای جرگلان قطع شد.

قویدل افزود: قطعی برق این روستاها پس از ۱۸ الی ۱۹ ساعت با تلاش کارکنان اداره برق وصل شد .

وی گفت : بیشتر کار و جابه جایی تیر برق ها توسط ۳۷ نفر از نیروهای کارکنان اداره برق شهرستان و همچنین شیروان و بجنورد انجام شد که بیشتر کار را تا رسیدن جرثقیل این نیروها با نیروی بدنی انجام دادند .

وی خسارت وارد شده به تاسیسات برق این شهرستان در روز گذشته را ۲۰۰ میلیون تومان برآورد کرد و گفت: با آغاز بارش ها از ۲۸ اسفند ۹۷ تاکنون ، افتادگی تیر برق ها و ایجاد مشکل ترانس برق یک میلیارد و 200 میلیون تومان به تاسیسات برق شهرستان خسارت زده است.

وی علت افتادگی تیر برق ها را سست بودن و رانش زمین  عنوان و خاطرنشان کرد: پس از هر سیلاب بخاطر سست بودن زمین تیر برق ها می افتند و ساعاتی در این شهرستان برق قطع شود که جهت جلوگیری از این اتفاق پیگیر  جابه جا کردن تیر برق ها به دامنه کوه ها هستیم .

خبرنگار:رحیمی

انتهای پیام /

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک