پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۱۹۸۰۷
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ساعت ۸:۱۶

سیزدهمین دوره میزبانی جاجرم از نمایشگاه قرآن کریم

سیزدهمین نمایشگاه قرآن کریم شهرستان جاجرم با حضور فرماندار و مسئولان شهرستانی در محل حسینیه امام سجاد (ع) در جاجرم گشایش یافت.
سیزدهمین دوره میزبانی جاجرم از نمایشگاه قرآن کریم,

به گزارش گروه دریافت خبر عصراترک، محمد رضا پور رجب رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جاجرم ، در آیین افتتاحیه این نمایشگاه اظهار داشت: در این نمایشگاه ٨٠٠ عنوان با پنج هزار جلد کتاب مذهبی و محصولات فرهنگی به نمایش گذاشته شده است.

 

پور رجب،  هدف از برگزاری این نمایشگاه را نهادینه کردن فرهنگ و معارف قرآن و اهل بیت در جامعه و ترویج گفتمان قرآنی و افزایش مشارکت موسسات فرهنگی، هنری و قرآنی و جامعه فرهنگی وهنری دانست. 

 

وی، با اشاره به برنامه های جنبی نمایشگاه اظهار کرد: اجرای نمایش مذهبی "کما " و برگزاری محفل انس با قرآن، کتابت قرآن کریم، کرسی تلاوت قرآن کریم، ایستگاه نقاشی، قصه های قرآنی و ... از جمله فعالیت های جنبی این نمایشگاه می باشد.

 

گفتنی است، سیزدهمین  نمایشگاه قرآن کریم جاجرم  تا ٧خرداد ماه همه روز صبح ها از ساعت ١٠ تا ١٣  و عصرها ١٧ تا اذان مغرب و از ٢١ تا ٢٣ در محل حسینیه امام سجاد (ع) واقع در خیابان شهید رجایی شهر جاجرم  برای بازدید عموم علاقمندان دایر است.

 

انتهای پیام/ 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک