جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۱۹۶۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ساعت ۱۵:۱۷

۴۷۳ خانوار مددجوی خراسان شمالی خانه‌دار شدند/تمامی مددجویان و خانوارهای دارای یتیم در سال ۹۸ خانه‌دار می‌شوند

مدیرکل کمیته امداد خراسان ‌شمالی با اشاره به برنامه‌های فراگیر این نهاد در جهت رفع مشکل مسکن همه مددجویان و همچنین خانه‌دار شدن تمام خانوارهای دارای یتیم تحت حمایت این نهاد، گفت: در سال ۹۸ هیچ مددجوی تحت حمایت این نهاد بدون مسکن یا ساکن مسکن نامناسب نخواهد بود.
۴۷۳ خانوار مددجوی خراسان شمالی خانه‌دار شدند/تمامی مددجویان و خانوارهای دارای یتیم در سال ۹۸ خانه‌دار می‌شوند,

به گزارش گروه دریافت خبر عصراترک،  مجید الهی راد بابیان اینکه طبق نیازسنجی صورت گرفته ۷۵۰ خانوار این نهاد نیازمند ساخت مسکن مقاوم هستند، افزود: این در حالی است که به دلیل آسیب‌های سیل و بارندگی امسال منازل هزار خانوار مددجو نیز دچار آسیب شدند که امسال برای تمامی این خانوارها مسکن مقاوم و استاندار ساخته می‌شود.


وی بیان کرد: همچنین بر اساس تفاهم‌نامه کمیته امداد خراسان شمالی با سپاه نیز ۷۵۰ واحد مسکونی برای مددجویان ساکن در مناطق محروم و روستایی این نهاد ساخته می‌شود.


مدیرکل کمیته امداد خراسان ‌شمالی با اشاره به اینکه در چند سال اخیر توانمندسازی مددجویان در اولویت کاری این نهاد قرارگرفته است گفت: تأمین مسکن مناسب و ایجاد اشتغال‌زایی دو رویکرد اصلی کمیته امداد در این زمینه است.


الهی راد با ارائه گزارشی از عملکرد عمرانی این نهاد در سال گذشته خاطرنشان کرد: ۴۷۳ خانوار مددجوی تحت حمایت این نهاد طی سال گذشته صاحب‌خانه شدند.


وی بابیان اینکه سال گذشته ۳۰۹ مسکن روستایی و ۱۶۴ مسکن شهری برای مددجویان کمیته امداد این استان خریداری و احداث‌شده است، افزود: یک هزار و ۵۲۱ واحد مسکونی نیز تعمیر و مرمت‌شده است.


 الهی راد میزان اعتبار هزینه شده برای احداث این واحدها را ۲۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و ادامه داد: این اعتبار از محل منابع دولتی، کمک‌های مردمی ازجمله زکات و صدقات، کمک‌های بلاعوض و تسهیلات بانکی تأمین‌شده است.

انتهای پیام/رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک