جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۱۹۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ساعت ۶:۵۲
نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی در مجلس:

آمریکا به دنبال جنگ روانی است/ ترامپ خواهان مذاکره اجباری است

نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی گفت: براساس آخرین بررسی ها توسط نیروهای مسلح ایران، هیچ آرایش جنگی ونظامی در منطقه وجود ندارد و تحرکات اخیر آمریکا جنگ روانی بیش نیست.
آمریکا به دنبال جنگ روانی است/ ترامپ خواهان مذاکره اجباری است,

علی قربانی، نماینده مردم پنج شهرستان بجنورد، رازوجرگلان، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم در گفتگو با خبرنگار عصراترک، در رابطه با اعزام ناو جنگی آمریکایی به خاورمیانه گفت: این گونه اقدامات آمریکا به راه انداختن جنگ روانی در کنار جنگ اقتصادی است که مردم را مرعوب کنند.

قریانی تصریح کرد: قطعا این تیر آمریکا هم همچون سایر تیرهایشان که برعلیه ایران رها کردند به سنگ خواهد خورد.

وی افزود: جنگی اتفاق نمی افتد و جای نگرانی نیست و هیچ کس در شرایط فعلی تحت هیچ فشاری به صلاح نمی داند با دولت آمریکا مذاکره ای داشته باشند.

وی ادامه داد: ترامپ شخصیت متناقضی است و با توجه به اینکه این شخص از معاهده های بین المللی زیادی خارج شده، نمی شود روی حرفش حساب کرد.

نماینده مردم بجنورد، گرمه و جاجرم، راز و جرگلان ، مانه و سملقان گفت: وقتی شخص ترامپ به صحبت های خود پایبند نیست، چطور بقیه باید به او اعتماد کنند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر شاهد رفتارهای دوگانه ترامپ در مواجه با ایران هستیم از طرفی شمشیر می کشد و از طرفی خواهان مذاکره اجباری است که همگی نشان دهنده این است که گفتار و کردار وی متناقض یکدیگر هستند.

انتهای پیام/ رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک