شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۱۹۵۹۵
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ساعت ۱۰:۴۳
امام جمعه شهرستان شیروان:

کاسبان ترس همراهان جنگ روانی آمریکا هستند/ رفتارهای دوگانه ترامپ حاکی از شکست آمریکا است

امام جمعه شهرستان شیروان گفت: کسانی که در داخل کشور با آمریکا همخوانی می کنند و در جنگ روانی همراه آمریکا هستند، افراد سست عنصریند که همه چیز را از زاویه دنیا گرایی و رفاه طلبی می بینند، می لرزند و به گفته های ترامپ صحه می گذارند.
کاسبان ترس همراهان جنگ روانی آمریکا هستند/ رفتارهای دوگانه ترامپ حاکی از شکست آمریکا است,

حجت السلام حسین کوثری، امام جمعه شهرستان شیروان در گفتگو با خبرنگار عصراترک در ارتباط با اعزام ناوهای جنگی آمریکا به منطقه ایران اظهار کرد: آنچه که مسلم است، دشمنان جمهوری اسلامی ایران طی چهل سالی که از عمر نظام می گذرد تلاش کردند تا نظام را برچینند و موفق نشدند.

وی به جنگ نظامی و مقاومت هشت ساله مردم ایران در جنگ تحمیلی، ایجاد جنگ سیاسی و فتنه افکنی و عبور مردم بابصیرت از فتنه های دشمنان اشاره کرد و ادامه داد: دشمنان همچنین جنگ فرهنگی را برای اشاعه فساد و فحشا در بین مردم رقم زدند ولی مردم با ایمان ایران با آموزه های رمضان و عاشورا آنها را یکی پس از دیگری خنثی کردند.

حجت الاسلام کوثری افزود: دشمن کارش ایجاد رعب و ترس در بین مردم است،  امروز جنگ اقتصادی را به راه انداخت و مردم با مقاومت آنها را مایوس کردند.

امام جمعه شهرستان شیروان خاطرنشان کرد: دشمن با بوق های تبلیغاتی و جنگ روانی می کوشد تا مردم ما را سست کند ولی در این ماه ما از قران آموخته ایم که وعده های شیطانی طبلی توخالی است و به حقیقت نمی پیوندد.

حجت الاسلام کوثری اضافه کرد:  این هیاهویی که آمریکا به راه انداخته در جهت ایجاد جنگ روانی است و ملت ایران باید بیدارتر از گذشته به این جنگ روانی توجهی نکند.

وی عنوان کرد: امروز ملت ایران از نظر عده به مراتب از گذشته قوی تر هستیم و مردم کاملا به واقعیت و حقیقت سخن امام (ره) پی برده اند که آمریکا شیطان بزرگ است و باید با شیطان مقابله کرد و وعده الهی حق و پیروزی است.

حجت الاسلام کوثری یادآور شد: کسانی که در داخل کشور با آمریکا همخوانی می کنند و در جنگ روانی همراه آمریکا هستند و وعده های شیطانی را پذیرا می باشند، آب به آسیاب دشمن می ریزند.

امام جمعه شهرستان شیروان افزود: این افراد باید بدانند واقعا آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و وعده های ترامپ همه اش جنگ روانی و دروغ است چرا که این ماهیت آمریکا است، حتی به دوستان خود هم دروغ می گوید ولی متاسفانه افراد سست عنصر که همه چیز را از زاویه دنیا گرایی و رفاه طلبی می بینند می لرزند و به گفته های ترامپ صحه می گذارند.

وی گفت: ترامپ با این رفتار دوگانه خود می خواهد هم دل مردم کشورش را بدست آورد و از فشار افکارعمومی مردم آمریکا خلاصی یابد و هم در دنیا ژست قلدرمابانه خود را حفظ کند و کدخدایی خود بر دنیا را تبلیغ کند.

حجت الاسلام کوثری خاطرنشان کرد: این رفتارهای ترامپ حاکی از شکست آمریکا است و کسی که پای تلفن می نشیند و می گوید منتظر تماس ایرانی ها هستم، بدترین نوع شکست و تسلیم را پذیرفته است.

انتهای پیام/ رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک