چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۱۹۴۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ساعت ۶:۵۷

درخواست اعتبار استاندار برای اصلاح ۹۶ نقطه پرتصادف خراسان شمالی

استاندار خراسان شمالی با اشاره به شناشایی 96 نقطه پرتصادف در جاده های این استان، خواستار توجه ویژه برای تامین اعتبار مورد نیاز اصلاح این نقاط شد.
 درخواست اعتبار  استاندار برای اصلاح 96 نقطه پرتصادف خراسان شمالی ,

 به گزارش گروه دریافت خبر عصر اترک، محمدعلی شجاعی، استاندار خراسان شمالی در نشست با معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور اظهار کرد: با توجه به این که نیمی از خراسان شمالی در منطقه کوهستانی قرار دارد، روسازی بیشتر راه های ارتباطی استان متاثر از تغییرات آب و هوایی دچار خرابی آسفالت می شوند که نیازمند توجه ویژه و روکش مجدد است.

وی افزود: در بارندگی ها و وقوع سیلاب ها و آب شستگی، برخی راه ها، میزان خرابی ها تشدید یافته است و بنابراین با توجه به اهمیت موضوع و ضرورت اجرای روکش آسفالت برخی از محورهای مواصلاتی استان خواستار صدور دستورات لازم برای تامین نیازهای استان در این حوزه هستیم.

شجاعی بر تامین اعتبار تابلو و علائم مورد نیاز راه های استان هم تاکید کرد و افزود: علائم جاده ای به عنوان زبان گویای جاده ها، نقش موثری در افزایش ایمنی راه ها و راهنمایی و هدایت کاربران جاده ای دارند.

وی، بر صدور دستورات لازم برای تامین و تخصیص اعتبار برای فراهم کردن تابلو و علائم مورد نیاز محورهای مواصلاتی و راه های روستایی استان تاکید کرد.

بر اساس این گزارش در این نشست موضوعات چارت تشکیلاتی اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان گرمه و تامین اعتبارات لازم برای تکمیل پروژه های مواصلاتی و خسارت های ناشی از سیل نیز مطرح شد.

نشست مشترک استاندار خراسان شمالی با معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور و با حضور مجمع نمایندگان استان برگزار شد.

انتهای پیام /

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک