جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۱۹۱۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ساعت ۸:۱۱
مسئول امور کانون‌های مساجد خراسان‌شمالی :

اجرایی شدن طرح " همبستگی ملی در مساجد" می تواند بخشی از مشکلات مردم را حل کند

مسئول امور کانون‌های مساجد خراسان‌شمالی گفت: با اجرای طرح همبستگی ملی در مساجد و حضور فعالان فرهنگی با محوریت بسیج کارکرد مثبتی را در این زمینه خواهیم داشت و می توان بخشی از مشکلات مردم را حل کرد.
اجرایی شدن طرح

هاشم شیرازیان، مسئول امور کانون‌های مساجد خراسان‌شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک با تاکید بر اجرای طرح " همبستگی جهاد ملی در مساجد" اظهار کرد: مساجد از صدراسلام، همچنین در زمان دفاع مقدس در تمام عرصه ها نقش های قابل توجهی داشته اند و توانستند مثمر ثمر واقع شوند.

 

وی با اشاره  به سیلاب های اخیر در برخی از استان های کشور افزود: اجرای این طرح با توجه به اینکه فعالیت های اجرایی در مسجد با مشارکت بیشتری از سمت مردم انجام می شود می تواند موفق تر باشد.

 

شیرازیان اضافه کرد: اجرای این قبیل طرح ها در مساجد دو مولفه اصلی حضور حداکثری مردم و اعتماد مردم به مساجد و پایگاه های اجتماعی را پرورش می دهد.

 

این مقام مسئول افزود: با حضور فعالان فرهنگی با محوریت بسیج در مساجد کارکرد مثبتی را در این زمینه خواهیم داشت و می توان بخشی از مشکلات مردم را حل کرد.

 

مسؤول امور کانون‌های مساجد خراسان‌شمالی در پایان خدمت‌رسانی مردم به دیگر هم نوعان سیل‌زده خود را مثال‌زدنی توصیف کرد و گفت: یقیناً مردم از برپایی طرح‌هایی مانند یک مسجد یک‌خانه حمایت می‌کنند زیرا مردم ما دلسوز یکدیگر و متحد هستند.

 

انتهای پیام/ رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک