پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۱۹۰۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ساعت ۹:۳۰
فرماندار جاجرم:

بانک اطلاعاتی جوانان جاجرم تهیه می شود/ عدم استقبال بومی ها برای حضور دریک پست مدیریتی

فرماندار جاجرم نداشتن رزومه ای از جوانان شهرستان را یکی از ضعف های موجود برشمرد و گفت: بزودی بانک اطلاعاتی جوانان شهرستان جاجرم را جمع آوری خواهیم کرد تا از آن ها بتوانیم استفاده کنیم.
بانک اطلاعاتی جوانان جاجرم تهیه می شود/ عدم استقبال بومی ها برای حضور دریک پست مدیریتی,

به گزارش عصر اترک، رضا آذری، فرماندار جاجرم در جلسه شورای مشورتی جوانان شهرستان جاجرم با بیان اینکه نقش جوانان در چهل سالگی انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست، اظهارکرد: نقش جوانان در پیروزی، رشد، توسعه، سازندگی و بالندگی در عرصه های علمی پزشکی و فناوری در حوزه های مختلف بر کسی پوشیده نیست.

وی با بیان اینکه همان طور که شهدای ما برای انقلاب و اسلام جان خود را بر کف دست نهاده و به جبهه های حق علیه باطل شتافتند ، جوان صاحب نظر تحصیل کرده نقاد نیز امروزه منافع ملی را بر منافع شخصی ترجیح می دهد.

آذری با اشاره به پیام مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب گفت: یک نکته کلیدی در بیانیه گام دوم انقلاب نگاه به جوانان برای تمدن سازی و آینده سازی کشور است.

وی با تاکید بر آنکه استفاده ابزاری از جوانان ممنوع است، افزود: ما به جوانان نگاه کلیشه ای نخواهیم داشت.

نماینده عالی دولت در شهرستان جاجرم با اشاره به اینکه بدون برنامه ریزی و هدف گذاری نمی توان به اهداف رسید، گفت: برای مقابله با سبک زندگی غربی باید برنامه ریزی و سیاست داشت.

آذری افزود: یکی از نقاط  مهم در مدیریتی شهرستان پیشگام بودن در زمینه استفاده بانوان و جوانان در پست های مدیریتی است.

وی گفت: یکی از ضعف ما در شهرستان نداشتن رزومه ای از جوانان است که بزودی بانک اطلاعاتی جوانان شهرستان جاجرم را جمع آوری خواهیم کرد تا از آن ها بتوانیم استفاده کنیم.

فرماندار جاجرم در مورد انتصابات در جاجرم که در فضای مجازی مطرح شده بود، خاطرنشان کرد: برای یک پست با شش نفر از بومی ها مذاکره کردیم که متاسفانه حاضر نشدند به شهرستان بیایند.

مهدی تقی راده

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک