شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۱۹۰۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ساعت ۶:۴۳

رشد ۷۰ درصدی شمار بازدیدکنندگان از موزه مفخم بجنورد

معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی از رشد 70 درصدی شمار بازدیدکنندگان از موزه مردم شناسی عمارت مفخم بجنورد طی ایام نوروز سال جاری خبر داد.
رشد 70 درصدي شمار بازديدکنندگان از موزه مفخم بجنورد,

به گزارش گروه دریافت خبر عصراترک، علی مستوفیان، معاون میراث فرهنگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی  اظهار داشت: طی ایام نوروز سال جاری، سه هزار و 630 نفر از موزه مردم شناسی عمارت مفخم در بجنورد بازدید کردند.

 

مستوفیان با اشاره به رشد 70 درصدی شمار بازدیدکنندگان از این موزه، تصریح کرد: شمار بازدیدکنندگان از موزه مردم شناسی بجنورد در مدت مشابه سال گذشته، دو هزار و 144 نفر بوده است.

 

وی عنوان کرد: برگزاری خیابان غذا برای نخستین بار در بجنورد و اجرای بیش از 15 برنامه فرهنگی نوروزگاه در محل پیاده راه فرهنگی مشرف به عمارت مفخم و آشنایی بیشتر همشهریان و مسافران با این مجموعه تاریخی-فرهنگی سبب افزایش بازدیدها شد.

 

وی اظهار داشت: همچنین طی این مدت، بیش از 17 هزار نفر نیز به صورت رایگان از بنای آیینه خانه مفخم دیدن کردند.

 

معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی افزود: در سال جاری، برگزاری رویدادهای فرهنگی به منظور معرفی و افزایش بازدیدکنندگان ابنیه و آثار تاریخی را در برنامه خود داریم.

 

انتهای پیام/ 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک