پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۱۹۰۶۹
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ساعت ۲۲:۵۴

کشف دام های قاچاق میلیاردی دراسفراین

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از کشف 56 راس گوسفند فاقد مجوز در راستای طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق فرآورده های دامی و توقیف دو دستگاه خودرو خبر داد.
کشف دام های قاچاق میلیاردی دراسفراین ,

به گزارش عصر اترک، سرهنگ " جاوید مهری " با اعلام جزئیات این خبر گفت: ماموران انتظامی این فرماندهی در راستای طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق احشام موفق به شناسایی 2 دستگاه خودروی حامل دام فاقد مجوز شدند.
وی افزود: با هماهنگی مراجع قضائی خودروهای مورد نظر در محور" سبزوار به اسفراین " متوقف ودر بازرسی از آن تعداد 56راس گوسفند فاقد مجوز کشف شد.
این مقام انتظامی در ادامه خاطر نشان کرد: ارزش تقریبی این تعداد دام فاقد مجوز بیش از یک میلیارد ریال برآورد گردیده است .
سرهنگ مهری بااشاره به این که دراین عملیات 2 نفرمتهم شناسایی ودستگیر شدند خاطرنشان کرد: در این زمینه دو دستگاه خودرو توقیف ومتهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین با تاکید بر اینکه قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت هیچ گاه در امان نخواهند بود، از مردم عزیز خواست تا در صورت مشاهده اینگونه موارد که به اقتصاد کشور و سلامت شهروندان ضربه وارد می کند بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.
/انتهای پیام

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک