جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۱۹۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۱/۲۷ - ساعت ۶:۴
رئیس اداره بحران و مخاطرات کشاورزی جهادکشاورزی خراسان شمالی:

۱۲۹۳ راس دام در سیلاب خراسان شمالی تلف شدند

رئیس اداره بحران و مخاطرات کشاورزی جهادکشاورزی خراسان شمالی گفت: یک هزار و 293 راس دام سبک و سنگین از ابتدای بارش ها در روستاها و شهرستان های خراسان شمالی تلف شدند.
1293 راس دام در سیلاب خراسان شمالی تلف شدند,

عبدالحسین نامور،  رئیس اداره بحران و مخاطرات کشاورزی سازمان جهادکشاورزی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک در رابطه با خسارت های حاصله از سیلاب و بارندگی های اخیر در خراسان شمالی اظهار کرد: در مجموع مبلغ خسارت وارده  در بخش دام و طیور و آبزیان اعلام شده در استان خراسان شمالی هفت میلیارد و 880 میلیون تومان بوده است.

 

وی افزود: مانه و سملقان با مبلغ چهارمیلیارد و 949 میلیون تومان بیشترین خسارت این بخش را در سطح استان متحمل شده است.

 

نامور عنوان کرد: همچنین شهرستان های اسفراین با یک میلیارد و 92 میلیون تومان، رازو جرگلان با یک میلیارد و 56 میلیون تومان، گرمه با 168 میلیون تومان، فاروج با 153 میلیون تومان، بجنورد 447 میلیون تومان و جاجرم با 15 میلیون تومان به ترتیب بیشترین خسارات را دیده اند.

 

وی ادامه داد: همچنین پنج استخر ماهی در شهرستان های بجنورد، اسفراین و فاروج از لحاظ تلفات ماهی و ورود رسوبات به استخرها  با درصد خسارات های متفاوت گزارش شده اند.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: در شهرستان های بجنورد و اسفراین 18 هزار و 35 کندو زنبور عسل خسارات دیده اند، که از این تعداد شش هزار کندو خسارات صد در صدی بوده است.

 

انتهای پیام/ رحمانی

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک