جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۱۸۹۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ساعت ۳:۵۰
شهردار بجنورد اعلام کرد:

نیاز اعتباراتی ۶۰۰ میلیاردی برای احداث کانال جدید در بجنورد

شهردار بجنورد با اعلام اینکه برای خروج روان آب ها در بجنورد در هنگام بارش های شدید باران، احداث کانال جمع آوری آب ها ضروری است، گفت: برای اجرای این پروژه به تامین 600 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
نیاز اعتباراتی 600 میلیاردی برای احداث کانال جدید در بجنورد,

به گزرارش خبرنگار عصر اترک، روح الله براتیان، شهردار بجنورد در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه شهر بجنورد فقط یک کانال جمع آوری آب های سطحی در مسیر میدان دفاع مقدس تا پارک آفرینش را دارا است، اظهار کرد: علت جاری شدن روان آب در سطح شهر بجنورد با بارندگی های شدید اما کوتاه مدت روزهای 21 و 24 فروردین ماه جاری بخاطر فقدان کانال های دیگر در سطح این شهر بود.

براتیان با تاکید بر این نکته که باید در این شهر کانال های استاندارد برای خروج روان آب ها از سطح شهر طراحی شوند، اعلام کرد: برای اجرای این پروژه به تامین 600 میلیارد تومان اعتبار نیاز است که البته اجرای آن نیز پنج سال طول می کشد.

در عین حال، وی عنوان کرد: انجام مطالعات جمع آوری آب های سطحی در بجنورد در سال جاری در دستور کار شهرداری بجنورد قرار گرفته است.

وی همچنین با اشاره به وجود مسیل ها برای خروج روان آب ها از سطح شهر در هنگام بارندگی ها تصریح کرد: مدیریت، نگهداری، نوسازی، بهسازی و حراست از مسیل ها با شرکت آب منطقه ای است و در این زمینه شهرداری مسئولیتی ندارد.

شهردار بجنورد در بخشی دیگر از سخن خود اعلام کرد: در حال حاضر شهرداری بجنورد برای هدایت روان آب ها در هنگام بارندگی ها از سطح شهر بجنورد به 40 دستگاه وانت دارای پمپ تجهیز شده است.

وی همچنین افزود: دیواره تمامی کانال های خروج آب سطح بجنورد را مقاوم سازی کرده ایم و در مجاورت پل ها نیز نیوجرسی قرار داده ایم.

براتیان خاطر نشان کرد: بر اثر شدت بارندگی هایی که در ماه جاری از آن متاثر شده ایم میان مردم و کاسبان در سطح شهر بجنورد 10 هزار کیسه شن توزیع کرده ایم.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک