شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۱۸۸۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۱/۲۲ - ساعت ۶:۲۳

۱۶ هزار پرس غذای گرم در بین آسیب دیدگان بارندگی و سیل رازوجرگلان توزیع شد

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه رازوجرگلان از توزیع ۱۶ هزار پرس غذای گرم در بین آسیب دیدگان بارندگی و سیل اخیر این شهرستان خبر داد .
۱۶ هزار پرس غذای گرم در بین آسیب دیدگان بارندگی و سیل رازوجرگلان توزیع شد,

سروان پاسدار یاسر قدیمی مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه رازوجرگلان در گفت و گو با عصر اترک گفت: امروز با حضور بنده و تعدادی از نیروهای سپاه و بسیج جامعه زنان این شهرستان ۴ هزار پرس غذای گرم در بین اهالی آسیب دیده بارندگی و سیل دهستان حصارچه و برخی روستاهای یکه سعود توزیع شد .

قدیمی افزود: دو روز قبل نیز ۴ هزار پرس غذا در همین دهستان ها توزیع شده بود همچنین ۸ هزار پرس غذا نیز در دهستان راستقان بخش غلامان در بین مردم توزیع شد .

وی گفت: برای تهیه این ۱۶ هزار پرس غذا در دهستان راستقان، حصارچه و یکه سعود ۱۴۰ میلیون تومان از قرارگاه پیشرفت و آبادانی هزینه شد .

قدیمی اضافه کرد:همچنین در روزهای گذشته ۷۰۰ سبدکالا و تعدادی  پلاستیک و پتو در سطح دو دهستان حصارچه و راستقان که به عنوان دهستان های محروم شناسایی شده اند و  از یک سال قبل قرارگاه پیشرفت و ابادانی رازوجرگلان در ان ها در حال فعالیت است توزیع شده است.

وی گفت : برای کمک رسانی ۶ هزار نفر از طریق بهزیستی و کمیته امداد شناسایی شده است .

گفتنی است رازوجرگلان در حدود ۶۰ هزار نفر جمعیت دارد که در بارندگی و سیل اخیر بخش ۳۰ هزار نفری جرگلان بیشترین آسیب را دید .

خبر:رحیمی

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک